He won’t go

But I won’t go
I can’t do it on my own
If this ain’t love, then what is?
I’m willing to take the risk

Prea multă lume pe aici….. Mi-am pus căştile i pod-ului în urechi şi ascult muzica mea preferată ….

Viitorul sună mult mai bine decât mi-aş fi putut imagina, mdea, hai fie, recunosc, Miss avea dreptate, asta aşa, ca să se poată ea umfla din nou în pene 😛 Ideea e că lucrurile nu se întâmplă niciodată aşa cum vrem noi, poate uneori e mai bine aşa, în fond, niciodată nu şti ce îţi rezervă viitorul şi, ca să fiu sinceră, în condiţiile date, viitorul sună bine 😀

Nu-mi place că dimineaţa devreme şi seara destul de târziu e mai rece, semn că toamna dă târcoale. Deşi sunt născută toamna, nu îmi place absolut deloc acest anotimp, ba mai mult, pot spune că mă irită, la culme chiar.

Iubesc vara, cu căldurile ei infernale, cu asfaltul topit, cu miros de secetă, cu ploile cu bulbuci şi mirosul pământului după o ploaie sănătoasă de vară, cu nopţile răcoroase şi scurte, cu apele-i calde şi zări senine. Iubesc vara pentru trăirile intense, pentru pofta de viaţă , pentru zăcutul la plajă, pentru băuturile cu gheaţă, pentru tot ce are să îmi ofere.

Anul trecut, aveam o poză cu o afirmaţie cât se poate de adevărată: „In every girls life, there’s a boy she’ll never forget and a summer where it all began”. Mi-amintesc de verile care au trecut şi nu pot să nu îmi amintesc că fiecare dintre ele (mă rog, majoritatea) a adus cu ea o iubire de-o vară. Unele au ţinut mai mult, altele au fost doar atât.

Mă simt bine, cu moralul stau la fel de bine, starea mea e din ce în ce mai bună şi nu-mi rămâne decât să profit la maxim de zilele de vară care au rămas. 😉

4 comentarii

  1. Imi place ce`am gasit la tine aici, fain blog ai! Citeam si ma gandeam cata dreptate ai cu faptul ca majoritatea iubirilor incep vara si ca vorba aia, ce e mai dulce decat o iubire de o vara?(bine, unele se extind)

    Apreciază

Lasă un răspuns

