Quiet night

http://www.gailans.com/image/8764922162Îmi aprind o țigară și alcool-ul mi se scurge încet pe gât în jos….arde, dar e o senzație plăcută. Văd cum soarele dispare încet de pe cerul senin și mă gândesc că s-a mai dus o zi de vară. Parcă e mai multă activitate în acest anotimp sau cel puțin așa-mi place mie să cred, poate și datorită faptului că iarna nu e tocmai ce mi-am dorit vreodată și îmi cam place să lenevesc în pat la căldură.

Așteptam o explicație și se pare că persoana respectivă a dispărut din peisaj…dar presimt că va apărea din nou, când va fi prea târziu. Poate, acum, eram dispusă să mai aud o serie de minciuni ambalate frumos și le și credeam, dar mai târziu, când efectul va trece, nu o să mai vreauu să ascult nici măcar un cuvânt. M-am săturat de toate minciunile de rahat, chiar nu mai există nicio persoană sinceră pe lumea asta?!

Îmi pun tot felul de întrebări și am enșpe mii de gânduri ce-mi trec prin cap cu o viteză uluitoare. Se opresc, pe rând, câteva minute, după care, rămân acolo, într-un ungher al minții.

Mă gândeam că mi-ar prinde bine o baie fierbinte și un masaj pe măsură, dar , la fel, mă gândeam degeaba….

4 comentarii

Lasă un răspuns

