Set fire to the rain

Sunt la birou, cu căştile i-pod-ului în urechi, ascultând „Set fire to the rain”. Melodia asta îmi trezeşte atâtea simţuri………….

Mi-e dor de nebuniile ce le făceam, dar am eu un feeling că, foarte curând, le voi face din nou. A devenit prea monotonă viaţa mea de azi şi simt că e prea mult pentru mine, simt că vor veni momente pline de pasiune şi nebunie curată, le duc dorul foarte tare. Nu sunt eu femeia care să stea cuminte, aşteptându-şi prinţul. Not for me, really. Sunt o fire pasională, foarte chiar, am nevoie de adrenalină, vreau să-mi simt iar picioarele cum tremură de plăcere, să simt furnicăturile acelea plăcute, care-mi trezesc toate simţurile. Mi-e al naibii de dor de sexul ăla nebun şi focos.

Am încercat să fiu cuminte, să fiu normală ca şi ceilalţi, am făcut sex, nu mă pot plânge. Dar, „ceva-ul” ăla lipseşte. Scânteia aia ce mă face să explodez, lipseşte cu desăvârşire. Şi e al naibii de plictisitor.

Asta sunt, aşa am fost de când mă ştiu şi nu cred că mă mai pot schimba. Şi în fond de ce m-aş schimba? Alţii nu îşi pot corecta gravele defecte ce le au, iar eu ar trebui să-mi schimb nebunia asta sublimă? No way!

Deci, trag linie din nou şi o iau de la capăt. Pentru a câta oară? Nu mai contează. Important e că debordez de energie şi bună-dispoziţie. Partea nasolă e că nu e încă nimeni care să alerge alături de mine, în ritmul meu. Dar va fi, simt……

Oh, how I need to have my nasty life back. But it will be back, soon……….;-)

 

5 comentarii

Lasă un răspuns

