Good news :-D

În sfârşit am primit şi eu , ieri, o veste bună, după ce în ultimele săptămâni numai probleme am avut. Bine că s-au rezolvat toate.

Vestea bună este că vineri îmi primesc laptopul înapoi reparat şi în stare maximă de funcţionare, maxim am zis! şi pot să mă mai uit şi eu la un film sau ceva, că în astea două săptămâni cât a fost la reparat, am rupt telefonul în două (noroc că-l am şi mă pot da lejer pe net de pe el).

În rest, nothing new, am decis că e cazul să fac ordine în viaţa mea şi să o iau de la capăt, în câteva din multele capitole ale vieţii.

Am o energie de nedescris şi sunt bucuroasă fără vreun motiv anume.

Am avut un weekend destul de reuşit, singurul inconvenient a fost că am cam mâncat şi am pus vreo 2 kg pe mine, dar nu-i problemă, deja le dau jos. Am stat cu burta la soare, aşa cum îmi place mie şi sper ca weekendul ce vine să fie vreme bună şi să pot lenevi din nou, la soare.

Lasă un răspuns

