Mda….again :-|

https://i1.wp.com/pctechnotes.com/wp-content/uploads/2010/12/broken-laptop1.jpgAm avut weekendul trecut un noroc ……. de zile mari! Ştiţi cum se spune că atunci când vin, vin toate odată. Eh, fix aşa s-a întâmplat, deci nu-i vrăjală 🙂

Pe lângă faptul că mi s-a stricat maşina şi încă mai circul cu maşina de la firmă sau cu maşini împrumutate de la prieteni, colac peste pupăză, mi s-a stricat laptopul, din nou!!!

Cam un an a trecut de când am schimbat LCD-ul. Acum cică s-a stricat pentru că stau prea mult pe laptop la filme şi se încălzeşte nu ştiu ce. FMM! Nah, asta e, ce pot să fac? Noroc că încă mai e în garanţie….

Partea nasoală e că o să stau minim două săptămâni fără el. Şi e atâta de pustiu şi de sec seara când ajung acasă. …….. Pentru că eu nu mă uit la televizor. De luni, de când am dus laptopul, fac ce fac şi tot târziu ajung acasă, tocmai din această cauză.

Tot ce pot face e să sper că vor trece rapid astea doua săptămâni…… AH! Şi lucky me că stau la lucru pe net 🙂

23 de comentarii

  1. Al meu e cam pe duca, dar pana isi da obstescul sfarsit ma pot bucura de o mini-sauna instant, in momentul in care il odihnesc pe genunchii mei (se incalzeste foarte tare), si (ocazional), o arsura superficiala pe pulpa stanga!

    Apreciază

Lasă un răspuns

