Pule

https://i2.wp.com/26.media.tumblr.com/tumblr_labvfo9Wmk1qe8uvuo1_400.pngMă gândeam de mult să scriu articolul acesta, dar n-am avut tragere de inimă.

Că bărbații și femeile sunt la fel când vine vorba de mințit și înșelat, asta o știm cu toții. Este o ”fază” (nu știu cum aș putea denumi altfel) care mi se pare de prost gust, când vine vorba de sfârșitul unei relații.

Mulți bărbați (probabil și femei, deși eu încă nu am auzit) au prostul obicei să își facă fost iubită în toate felurile posibile, la finalul relației (în unele cazuri și în timpul relației, dar asta e altă mâncare de pește). Mi se pare cel mai penibil mod de a te despărți de o persoană lângă care ai stat ceva vreme, cu care ai împărțit același pat.

Unde e orgoliul ăla despre care spun toți că îl au bărbații? Dacă un bărbat denigrează astfel o femeie, nu vi se pare  că e ceva umilitor pentru el? Adică, eu cred că dacă un bărbat face acest lucru, indiferent dacă este sau nu vinovat pentru finalitatea relației, este cel mai josnic lucru ce l-ar putea face. Dacă el e cel care a avut de suferit pentru că iubita l-a înșelat sau i-a mai făcut cine știe ce, nu ar trebui să tacă și să își vadă de ale lui, pentru că în final, adevărul iese la iveală și dacă e să fie compătimit (că altceva nu văd ce ar putea avea de câștigat) va fi oricum, când persoanele din jur își vor da seama cine a călcat strâmb în relația respectivă?!

Pentru ce să faci așa ceva? Ce câștigi? Că dacă vorbești o femeie de rău, nu cred că toți din jur iau de bună ceea ce spui. Nu e mai fair play să spui (dacă chiar simți nevoia să o faci) că relația s-a terminat pentru că nu v-ați mai înțeles sau să găsești orice alt motiv?

Întreb și eu…….

10 comentarii

  1. Eu la femei am vazut. Caz concret, fara sa generalizez. Analizand la rece, cica ar fi exprimarea sentimentelor, in cazul de fata supararea. Adica de nervi arunci ce poti, ca sa te descarci. E normal ca daca mai si crezi ce spui, ai avut o relatie in care nu trebuia sa fi de la inceput. Eu n-am inteles in schimb de ce faci asta cand inca speri la o eventuala impacare. Eu nu inteleg de ce ai face in toate felurile o persoana cu care ai avut o relatie.

    Nu-mi plac nici discutiile despre defectele fostilor, dar din pacate la ei ne raportam tot timpul. Invariabil ei sunt un reper, iar uneori trebuie sa exemplifici ca sa te faci inteles.

    Apreciază

  2. Femeile practica lucrul asta mai des decat barbatii. Este mai simplu la dai vina pe altcineva creionandu-te pe tine in victima.
    La barbati este simplu. Totul se rezuma la „o curva ordinara”. Pe cand la femei totul este mult mai complex. Se pleaca de la „porcul ala ordinar”; „tampitu dracu`” si din astea light si se ajunge la chestii inimaginabile. Caci misterioase sunt caile imaginatiei feminine. 😉

    Apreciază

  3. La nervi se spun multe… Şi la beţie la fel. Pe lângă pescari, beţivii şi proaspăt-despărţiţii sunt cei mai mari mincinoşi. Şi-n plus, toţi suntem victime. Evident că vina aparţine curvei ăleia care s-a despărţit de mine! Nici nu mă merita! A dracu piţipoancă… Nu mai zic că nici în pat nu făcea mare lucru… Măcar de era cât de cât gospodină, dar nici atât! De ce mi-am pierdut eu vremea cu ea? Habar n-am…

    Apreciază

  4. Mie mi s-a intamplat o faza destul de amuzanta. Dupa ce m-am despartit de prietenul meu cu care am impartit acelasi pat timp de 3 ani si le-am spus prietenelor, ele au fost cele care au vorbit urat despre el sperand ca imi fac mie un bine(desi nu il cunosteau asa de bine incat sa-si dea cu parerea).
    Si ele nu reusesc sa inteleaga de ce eu nu am nimic urat sau denigrator de spus despre el.

    Apreciază

  5. da, e un subiect ce poate fi comentat si argumentat la nesfarsit. 😀
    Pana la urma, nici femeile si nici barbatii nu o-r sa inceteze vreodata sa se ” ponegreasca” . Si asta datorita acelui sentiment de usurare, de razbunare pe care il au dupa ce le povestesc cu lux de amanunte celorlalti : ” porcul ala” , ” tarfa aia care..” ,etc. Ceva de genul : ” nah ca i-am zis-o. Ha ha. ”
    Nu mai are importanta faptul ca acum 2 seri erau amandoi in pat, imbratisati,etc. E ca si cum s-ar fi intamplat in alta viata. Si unii au nevoie de asta pentru a se autoconvinge ca cel dinainte nu era indeajuns de bun, si ca poate trece mai departe, poate gasi o alta asa-zisa jumatate.
    Nu stiu , nu pot sa zic ca sunt de acord cu asta, dar, nici nu pot minti ca nu am facut nici o data asta. Ci din contra, daca eram „atacata”, ripostam. Sunt de parere ca asa ne e firea :-?? Nu prea pot sa fiu genul care intoarce obrazul. Nu in orice situatie.

    Apreciază

  6. h aha ha, DECI DA DA DA DA DA DAAAAAAAAAA

    poza articolului este mult mai tare decat articolul in sine, si asta numia pentru ca majoritatea barbatilor sunt retarzi la faza asta.

    Si ce nu inteleg prostii este ca.. daca eiincep sa o vorbeasca pe ea de rau, daca ea va incepe sa il vorbeasca de rau in legatura cu marimea sculei sau cu esecurile sexuale avute cu el.. va ajunge prostul in mai mizerie decat mizeria mizeriiler imaginate ever.

    deci da, trebuie sa fii mega retardat sa incepi sa vorbesti urat despre femeia pe care ai avut-o alaturi, te denigrezi ep tine in primul rand.

    10 (zece) pentru poza inca odata.. genial. ge-ni-al

    Apreciază

Lasă un răspuns

