Incompetența

Nu știu alții cum sunt, dar eu când dau peste un astfel de specimen (un funcționar incompetent) fac spume, mai ceva ca berea.

Acum vreo lună, m-am dus și eu ca tot omul să-mi deschid un cont pentru a-mi primi salariul pe card. M-am gândit că dacă tot îmi fac card, să-l fac cum trebuie. Îi spun ăleia de la bancă să-mi fac un Visa, să pot face plăți online. Și îi subliniez că nu vreau banking. Vreau doar un card cu care pot face plăți online. Termin cu hârțogăria și îmi spune că peste 10 zile să merg să-mi ridic cardul.

Ca un om normal ce sunt, merg după zece zile să-mi ridic cardul. Când colo, surpriză! Imbecila, mi-a făcut card normal, adică pot doar scoate bani de pe el și face plăți în magazine, cam atât. Îi explic ce și cum și îmi spune că pune ea banii pentru plata anuală a administrării de cont pentru acest card și facem altă cerere. Am zis ok, fie, să nu fiu rea, a greșit femeia, se mai întâmplă, oameni suntem. Fac altă cerere pentru card personalizat, îi trimit seara mail cu poza ce vreau să-mi apară pe card, îmi răspunde la mail și îmi spune ca peste alte zece zile să merg după card.

După alte zece zile când merg după card, ia cardul de unde nu-i, cică nu ajunsese. OK, fie, treacă de la mine din nou. Îi las nr. de mobil să mă sune când sosește cardul.

Azi, după două săptămâni de când am fost ultima dată la bancă, merg iar să-mi ridic cardul. Fac o paranteză și menționez că pentru toate aceste ”ieșiri” la bancă, am plecat de la lucru cu 2 ore mai repede decât în mod normal, lucru care pe mine nu mă încântă, pentru că nu obișnuiesc să fac asemenea gesturi și nu-mi plac absolut deloc. Încerc să-mi rezolv treburile personale în afara orelor de serviciu.

Revin. Ajung la bancă și-mi zice funcționara (colega celei care mi-a făcut cererile) că nu este setat niciun card pe contul meu și că dacă vreau să fac altă cerere pentru un card nou. Instant am văzut negru în fața ochilor și îi explic ce și cum. Îmi dă numărul de la sucursala unde se mutase colega ei și plec. Pe drum spre casă o sun pe cucoană. Își cere scuze și îmi spune că e imposibil așa ceva, dar că mai verifică încă o dată și mă sună ea că are nr meu. Este ora 21:35 și , bineînțeles că idioata de funcționara n-a sunat.

Am o dilemă: să fac urât de tot și să-i fac un scandal monstru sau nu?! Pe de-o parte ar merita pentru că este o incompetentă. Adică ok, ai greșit o dată, am înțeles, am trecut cu vederea, se mai întâmplă să greșim că suntem oameni. Dar când lucrezi într-o bancă și a greși e la ordinea zilei, nu mi se pare normal.

Culmea este că ea, ca funcționar la o bancă, adică lucrând cu publicul, nu are grijă de ce și cum face astfel încât omul să plece ok de acolo. Și n-am zis mulțumit, am zis doar ok. Și atunci, dacă pe ea o doare la 2 m în față, să mă doară pe mine pentru incompetența ei?!

Pe de altă parte, n-am făcut reclamație cuiva sau rău intenționat niciodată, tocmai pentru că (alt obicei prost) mă pun în locul persoanei respective. Dacă o iau pe partea cealaltă, mă gândesc că se ajunge la astfel de gesturi, tocmai pentru că majoritatea celor care pățesc asemenea chestii, fac la fel ca mine și trec cu vederea și nu e normal.

Nu o văd ca pe o răutate ci ca pe un feedback pentru banca respectivă, pentru a ști unde e cazul să îmbunătățească ceva. Da poți să-i explici așa ceva la român?! Not! E clar că te ia de rău și scandalagiu.

Voi ce ați face?!

10 comentarii

  1. Eu le-am tras reclamatie la OPC/ANPS si DSPB alora de la strand pentru ca m-au calcat pe coada cand au facut pe desteptii si nu m-au lasat cu apa plata din afara.
    Asa ca fa-le scandal, nu cred ca vor invata altfel.
    Eu am card Visa Electron de la ING, e acceptat de eBay, Amazon, PayPal…

    Apreciază

  2. stai, poate nu inteleg eu bine: tu ai semnat o cerere pentru un card, dupa ce ai citit atenta contractul aferent acelui tip de cont de card (m-ar mira enorm sa aflu ca vreo banca deschide cont fara contract semnat prealabil, chiar si in RO) … contract semnat la randul lui tot de tine … si acum vrei sa faci reclamatie? te-a amenintat cumva cu toporu’ sa semnezi? la a doua cerere da, acolo poti face reclamatie ca nu s-a inregistrat, etc. … da’ la prima cerere realitatea e simpla: e doar vina ta!

    Apreciază

    1. Da, o fi vina mea mea că nu am citit prima cerere de card. Dar când fac încă o cerere, pentru alt tip de card, îi dau toate datele şi îi explic încă o dată ce şi cum şi tot cum vrea ea face, asta nu mai e vina mea!

      Apreciază

Lasă un răspuns

