Am obosit.

M-am săturat ca cei din jurul meu să mă dezamăgească. M-am săturat să accept mofturile fiecăruia și de ale mele să nu țină nimeni cont. M-am săturat să-mi strig nefericirea și lipsa de afecțiune și nimeni să nu înțeleagă. M-am săturat să am grijă de cum și ce vorbesc cu cei din jur pentru a nu-i răni iar ei să nu dea doi bani pe mine. M-am săturat să fiu eu aia bună și să mă ia lumea de fraieră. M-am săturat să tot tac și să-mi fac mie rău. M-am săturat să depind de unul sau de altul pentru a mă simți bine, pe perioade limitate de timp. M-am săturat să aștept.

O să trag linie, probabil voi face și o schimbare radicală și o voi lua iar de la zero.

Mai singură ca acum nu m-am simțit niciodată. Dar nu-i bai, îmi bag picioarele în tot și gata. O să mă obișnuiesc cu gândul că am fost, sunt și voi fi singură for ever și asta e. O să mă imbărbătez singură, atunci când e cazul, o să vorbesc cu persoane necunoscute care au chef să asculte, atunci când simt nevoia să povestesc cuiva ce mi se întâmplă, o să plec singură în concedii, o să înfiez un copil și o să investesc în acel copil toată dragostea care ar trebui să o investesc într-o relație.

Dragoste cu forța nu se poate. Alte variante nu îmi vin acum în cap.

M-am săturat. Nu mai pot. Nu mai vreau.

Am obosit.

11 comentarii

  1. Te imbratisez eu !!! Imi pare tare rau ca nu s langa tine…
    Din pacate, inteleg prea bine prin ce treci..Eu pe langa toate dezamagirile , ma vad nevoita sa plec din tara, iar asta a pus capac peste tot…

    Apreciază

  2. La fel ca ella imi pare rau ca nu-s langa tine….Mi-ar place mult sa te ascult eu, in grupul meu de prietene, eu sunt cea la care toata lumea vine sa se descarce …poate si din motivul ca nu spun nimic mai departe …Insa eu nu-s ascultata, (poate ca nici nu vreau sa vorbesc ) dar nici ele nu-s dispuse sa asculte… IMI PARE RAU ca nu suntem in acelasi oras… Te astept (macar pt o zi ) pe aici. O sa fac in asa fel sa-ti placa….

    Apreciază

  3. Ai obosit, te inteleg.. incerc! Ia o pauza, nu te mai gandi, nu mai simti, nu mai investi… ia o gura de aer si de indiferenta. Apoi lasa lucrurile sa se intample simplu si natural! O sa iti fie bine, sunt convinsa :*

    Apreciază

  4. sincer, am ramas uimita dupa primele propozitii.
    de multe ori, am avut aceleasi ganduri.. si, acelasi sentiment de abandon.Pana la urma, fiecare e cu ale lui. Putini mai tin cont si de cel de langa ei.
    Iar chestia cu adoptatul.. ma gandeam sa o fac mai tarziu, pe la 30- 30 si ceva de ani, fiindca nu cred ca o sa pot avea vreodata incredere totala in celalalt. Prea multe dezamagiri ..
    va fi bine >:D<

    Apreciază

Lasă un răspuns

