Planking

Când vezi ce le debitează unora creierul, îţi vine să te iei şi să te tot duci. Am rămas surprinsă când am văyut nişte poze pe facebook în poziţii ciudate care aveau ca descriere un simplu planking şi m-am gândit că e mai simplu să google it şi să aflu despre ce e vorba.

Astfel, am aflat că planking înseamnă să stai ca o scândură, perfect la orizonatlă, cu mâinile lipite de corp, în locaţii cât mai ciudate. Şi asta nu e tot, trebuie să te fotografiezi în poziţia asta şi să pui poza pe facebook pentru a primi cât mai multe like-uri.

Poate că oi fi eu bătută în cap, dar mi se pare o foarte mare prostie, chestia asta. Şi scopul care e? Nişte amărâte de like-uri pe facebook?! Din punctul meu de vedere, nu merită osteneala, absolut deloc.

Am mai citit şi că au murit vreo 2 persoane prin Australia (de unde a început toată nebunia asta), încercând să facă planking în locuri ciudate. Am căutat , pe facebook, evident, pagina oficială Planking Australia şi am citit regulile, una dintre ultimele reguli fiind să faci planking astfel încât să nu-ţi pui în perciol sănătatea.

M-a bufnit râsul şi am  rămas cu un gust amar pentru că văd cum se comportă unii fix ca în turmă. Mi se pare de prost gust şi senseless…….

 

2 comentarii

  1. nice find! pe vremea mea asta era metoda contraceptiva pentru femei (fara nume-n engleza) :)) … da’ nah: lumea se modernizeaza (cica „evolueaza”).

    Apreciază

  2. stii de ce nu priepi tu treaba asta?

    pentru ca tu nu ai varsta aia critica in vremurile de astazi.
    Eu la varsta lor de acum ieseam afara cu baietii si bateam maidanul, alergam pe biciclete cu tevile cu cornete, jucam fotbal in curtea scolii si era o tragedie cand terenul er aocupat. tragedia lor de acum ar fi sa le cada 10 minute netul.

    tot ce faceam noi cand eram copii ne stimula imaginatia si creativitatea, nu aveam ceva? faceam ‘rost’.. incropeam.

    saream garduri si scormoneam dupa lut in pamant ca sa aruncam apoi in camioane pe strada..

    that’s childhood..

    e trist..trist rau tot.. totul devine din ce in ce mai grav, mai gresit.. copiii.. se duc dracu.. din pricina asta ..vezi kkturi de genul celui de mia sus.. si inca stai asa ca nu stii toate 😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

