Not so easy…

În final, sunt tot eu……cu bune, cu rele, cu vise multe și dorințe, cu multe de oferit și fără așteptări.

Am avut o perioadă mai ”zbuciumată” în ultimele luni, timp poate prea mult pentru a reflecta la anumite lucruri din viață. Partea bună e că am fost eu cu mine și cu gândurile mele, că mi-am răspuns singură la întrebări și că am avut dreptate. Partea rea a fost că mi-am făcut singură griji și probleme inutile, dar care, au dus la conlcuziile pozitive , în cele din urmă. Și înclin să cred că toate răspunsurile, doar noi le avem, indiferent de câte sfaturi și păreri am asculta….

3 comentarii

  1. când eram ceva mai mic … am auzit din gura unui prieten de-al bătrânului, „noi suntem proprii nostri stăpâni” ….aşa ca orice ai făcut, bine, rău, sunt ale tale. Nu ai motiv sa regreţi niciodată. Trebuie doar să învăţăm cum alegem mai bine pe viitor!

    Apreciază

Lasă un răspuns

