Game over

Game over? Las că-ți arăt eu ție game over!

Nu a mai rezistat să urcăm, vroia să-mi simtă buzele mulându-se pe mădularul lui erect. Râdeam în hohote și nu-l lăsam să mă atingă, fapt ce-l excita mai tare. A fugit după mine până la ușă, trăgând de hainele mele și eu nu vroiam să-l las să mă atingă și râdeam în hohote de vorbele lui.
Am ajuns înăuntru, într-un final și pentru că eram prea obosită ca să am chef de poziții ”grele” prin bucătărie sau baie, am fugit direct în pat și în următoarea clipă, era gol lângă mine.
Îmi căuta pizda umedă și mă pleznea peste fund. În următoarele minute eram deasupra lui și îl vedeam cum se mișcă să ajungă tot mai adânc, să mi-o dea cu toată ciuda și ura adunate de atâta amar de vreme, pentru mine.
I-am fost prietenă, amantă, iubită, sclavă și, ca întotdeauna, curva care i-a oferit tot ……………….

13 comentarii

    1. Multumesc 🙂
      In fond, cred ca trebuie sa fim n in 1 pentru cel de langa noi si va fi bine. Barbatii cauta diversitate, se plictisesc repede, iar daca nu le dai ce vor…….. cauta in alta parte.

      Apreciază

      1. „In fond, cred ca trebuie sa fim n in 1 pentru cel de langa noi si va fi bine. Barbatii cauta diversitate, se plictisesc repede, iar daca nu le dai ce vor…….. cauta in alta parte.” … nu-i chiar asa si asta vei intelege abia dupa ce ai trait destul timp langa/cu unul.

        Apreciază

        1. Ooooo dar ce prezenta! Chiar ma intrebam ce-ai patit de n-ai mai dat prin zona 😛

          Probabil ai dreptate, stii ca vorbesc din propriile experiente, nu din filme, deocamdata sustin ce am scris mai sus, in timp poate se mai schimba lucrurile.

          Apreciază

          1. varianta „poetica” ar fi „am fost in vacanta” … realitatea suna cam asa: pe langa „usual daily life”, adica „concediu ciuciu”, am fost si cu toata casa in renovari …

            revenind insa la subiect: exact la fel cum de exemplu uneori vrei „sex salbatic” si alteori preferi varianta mai soft … la fel si barbatii isi doresc un mix intre diversitate si stabilitate. asta-mi aminteste de faptul ca mereu zambesc in sinea mea cand aud pe cate unu’ care viseaza la sex cu doua sau mai multe tipe: il cred ca-i suna misto si ca-n imaginatia lui imaginea e super … da’ omu’ sigur nu si-a pus problema ce-ar face daca asta s-ar intampla zilnic! 😛

            Apreciază

  1. @INTJ Aseara am auzit o chestie interesanta: sunt unii barbati care in pat isi doresc ca femeia lor sa fie curva si sa se comporte ca atare, dar ei de fapt nu o pot trata pe masura, dar, in schimb, in momentul in care sunt cu alta in pat, situatia se schimba si totul este exact cum isi doresc. De ce? De ce ideea aceea ca „e viitoarea mama a copiilor mei si nu o pot trata asa?” Mi se pare bolnava o astfel de mentalitate, sincer.

    Apreciază

    1. ne nastem goi si apoi imbracam haine. ulterior primim cadou si un rucsacel … in care (ni) se baga diverse chestii. cand el e plin, fiind deja obisnuiti cu caratul rucsacului in spate, il schimbam cu unul mai mare … in care mai incap multe. la un moment dat, ne prindem ca de fapt caram cu noi o groaza de balast … si incepem sa renuntam treptat la una-alta. da’ deja rucacul face corp comun cu noi … si e (imho) imposibil sa renuntam de tot la el, ramanand intotdeauna macar ceva pe fundul lui. referitor la ce spui tu, in cazul meu acel rest e „violenta fata de femei” … si chiar daca m-ar ruga o tipa excitata la maxim s-o lovesc (pe fund de exemplu), eu unul n-as putea face asta (si sa nu-mi treaca starea de excitare) … motiv pentru care din start, pentru mine, sm-ul e doar ceva ce pot intelege rational da’ nu pot nicicum pune in practica (chiar daca asa „pierd ocazia unica din viata mea” 😛 ). stiind asta, chiar si jocul fanteziei cu asa ceva mi se pare naspa (make me feel sick). la altii care inca n-au golit atata rucsac-ul … e vorba de dorinta de a nu mai cara atata balast si de imposibilitatea de a arunca efectiv balastul din el (escapadele in care se prefac ca nu mai cara tot atata balast exact asta demonstreaza). textul pe care fiecare-l scoate la inaintare difera in functie de educatie si imaginativitatea individului …

      Apreciază

Lasă un răspuns

