Words

Gânduri. Ciudate. Tu. Eu. Vise. Kent 8. Film. Elizabeth. Singurătate. Siamo noi. Ciufuțenie. Kent 8. Heineken. Kent. Prăjitură. Dor. Amarnic. Depresie. Noi doi. Amintiri. Poze. Veta. Dor. Dor. Dor. Dor. Dor. Kent 8. Heineken. Kent 8. Gânduri. Munte. Retezat. Kyrie. Mare. Concediu. Cadou. Zi de naștere. Canon? Poate. Issey? Poate. Vara. Sms. Nimic. Kent 8. Kent 8. Kent 8. Kent 8. Kent 8. Tu. Eu. Întrebări. Fără răspuns. Rău. Ciudă. Dor. Dor. Dor. Dor. Dor. Purple rain. Mi-e dor. De tine. Tare. Mi-e greu. Te vreau. Today. Tomorrow. Toyota.Keny 8. Dor. Iluzii. Speranțe. Noi doi. Beach car. Poze. Chivas. Pepsi. Gheață. Tu. Și eu. Și doar atât.

3 comentarii

  1. mai da’ mult fumezi ! le mai savurezi cand fumezi sau deja e doar un reflex? eu n-o sa ma las de fumat … da’ nici nu-mi aprind o tigara daca nu pot sa stau linistit s-o savurez (chiar daca nefumatorii nu inteleg ce-ar fi de savurat le o tigara).

    anyway, cand ajungi la (alt) „Tu. Și eu” … sa nu uiti ca ai scris apoi „Și doar atât”. 🙂

    Apreciază

    1. Le savurez normal 😛
      De ce ar trebui sa ajung la alt „Tu. Si eu.” si sa imi amintesc atunci de „Si doar atat”?. Poate raman aici si atunci , nu mai e cazul , de fapt asta si vreau. Adica, ar fi absurd sa ma gandesc ca poate va mai exista un alt el in viitor, traiesc in prezent nu in trecut si nici in viitor 😛

      Apreciază

      1. pai nu trebui altu’ … daca exista deja unu’ (de aia am si pus in paranteze cuvantul). conteaza starea „Tu si eu” … stare ce-o putem mentine vie doar reamintindu-ne mereu de „Si doar atat”. 🙂

        simplificand: peste 10/N ani tot aceeasi EL va fi … adica persoana de care te-ai indragostit initial, persoana pe care o iubesti, etc. … si la fel si tu (din punctul lui de vedere). iar daca amandoi nu uita asta … chiar daca apara schimbari in timp, ele nu vor fi „deranjante” ci din contra vor contribui la cimentarea relatiei.

        Apreciază

Lasă un răspuns

