Tiramisu, a joke, maybe! :))

Că fiecare scrie pe blogul lui ce vrea, asta o ştim cu toţii. Că sunt n specimene prin blogosfera asta, la fel, ştim cu toţii. Dar când pe blogul ăla al tău, unde scrii ce vrei, dedici o pagină special for „Zha cuching expiriantz”, unde arunci câteva poze cu un tiramisu wannabe , cu care mai vrei să te şi lauzi, e blasfemie curată!

Dacă ceva ştiu să fac perfect pe lumea asta, cu siguranţă acel lucru e tiramisu,  fără falsă modestie. Având în vedere că e piesa de rezistenţă şi o fac şi cu ochii închişi şi îmi iese delicioasă, m-am oripilat când am văzut pozele domnişoarei care afirma cu încredere că a făcut „două torturi”. Nu-ţi cere nimeni să faci tiramisu-ul perfect, ca cel din imaginea de mai jos, dar e inacceptabil să arunci pişcoturile pe o farfurie, să împrăştii crema aia peste ele şi să zici că e tiramisu. Am înţeles că n-ai nicio treabă cu bucătăreala şi nu ştii „cu ce se mănâncă”, dar atunci, păstrează-ţi eşecurile doar pentru tine, că nu eşti nici prima nici ultima, dar nu te pune să le pui pe blog, ca „motiv de mândrie”, acuma sincer. Şi să îţi dau şi un pont: unul dintre lucrurile esenţiale în bucătărie e prezentarea, deci, pe viitor, dacă mai ai astfel de tentative, ai grijă cum le aranjezi şi pe ce/unde le aşezi.

Nu pun linkul blogului că nu am de ce să o fac, pozele nici atât nu le pun. Pot doar să vă spun că e o pufuleaţă care face glume şi care-i critică pe alţii, fără să vadă că nu e cu nimic mai bună decât ei.

6 comentarii

  1. o fac şi cu ochii închişi şi îmi iese delicioasă” … da’ martori ai (banuiesc ca „concurenta” are din moment ce e vorba de „doua torturi„) ? sau tre’ sa te credem pe cuvant? se accepta si poze cu anunturi de la rubrica decese, formulate in genu’ „X ne-a parasit la frageda varsta de Y ani, dupa ce a mancat in nestire deliciosul tiramisu’ facut de colega/prietena ei/lui” … 😛 :))

    ps: cand exagerezi nu strica sa te gandesti inainte … ca daca ma uit la poza, nu prea cred eu ca reusesti „cu ochii inchisi” sa imprastii la fel de uniform ciocolata de deasupra …

    Apreciază

    1. Am menţionat undeva că îl fac ca şi cel din poză? Când o să mănânci unul făcut de mine, mai vorbim 😉
      P.S. Dacă iei tot ce scriu eu,mot-a-mot la propriu, atunci nu mai are rost să dezbatem niciun subiect, e useless.

      Apreciază

      1. dap, corect, my bad: chiar n-ai scris ca arata ca-n poza. de mancat nu tre’ sa mananc eu … altu’ tre’ sa guste si sa fie vrajit. 😉

        am inteles ca nu-ti priesc criticile (nici io nu ma omor dupa ele, daca tot suntem la subiectu’ asta) … da’ daca toti iti canta-n struna, de unde stii daca informatia e reala sau nu? o idee se poate exprima in N feluri … ti se pare chiar atat de naspa sa stii s-o faci in asa fel incat devine aproape imposibil de atacat/interpretat? e si asta un skill util in viata … parerea mea.

        Apreciază

  2. ;)) pai de ce nu faci si niste poze …mie niciodata nu mi-a iesit un tiramisu super !!! doar niste imitatii proaste ale celebrului tort . Im schimb imi iese super ghici ce? prajitura cu mere !!!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

