I’m all fucked up :-(

Nu știu ce am zilele astea dar nimic nu îmi convine. Ciufuțenia în persoană, that’s me! Toată lumea se uită la mine ca la mașini străine, nimeni nu face bine nimic, toți comentează să se afle în treabă și să-mi fută mie nervii, șoferii în trafic sunt de-a dreptul idioți (bine, asta-i general valabilă), țânțarii îmi fac zile fripte and so on….. Ori am eu o perioadă mai aiurea, ori ceva se întâmplă. Nu știu care-s cauzele , dar sper să treacă repede, că parcă o altă persoană mi-a invadat corpul și nu mă mai recunosc 😦

3 comentarii

  1. mno, nu prea cred ca te ajuta … da’ am auzit mai demult ceva asemanator spus de o tipa care mi-a trimis azi pe email link-ul videoclip-ului facut cu ocazia casatoriei … si aveau amandoi niste zambete pe fete de ziceai ca vezi sfarsitul unui film de la hollywood. fiind privat nu-l pot da eu mai departe … da’ as spune asa: sometimes it’s good to remember that life doesn’t suck all the time …

    Apreciază

Lasă un răspuns

