Desculță

Ador să umblu cu tălpile goale prin iarba udă și proaspăt tăiată. Și chiar și în casă sau în curte la mine, îmi place să umblu desculță.

Mă uitam adineauri pe un site de socializare unde toți avem poze, de diferite feluri, de la diferite evenimente, din vacanțe, de zi cu zi, mai reușite sau nu, ș.a.m.d.

Am dat peste ceva poze de la o nuntă foarte trendy, aici în oraș. Trec peste faptul că mireasa avea rochie mov de, de diferite nuanțe, cu volănașe peste volănașe, and so on. Să zicem că pozele, per ansamblu, au fost ok.

Ceea ce pe mine mă dezgustă, de fiecare dată când văd asemenea comportament, este o femeie desculță în rochie de seară (dansând sau nu).

Eu am învățat că cel mai josnic lucru este o femeie desculță. Adică ești femeie, te îmbraci elegant (în viziunea fiecărei femei eleganța înseamnă altceva, dar asta e altă discuție) și la un moment dat rămâi fără pantofi, într-un local cu un renume, înconjurată de prieteni, amici, cunoștințe, rude, etc. Păi dacă ești femeie , e clar că porți tocuri (majoritatea femeilor poartă), dar dacă nu poți purta din alea de 10-12 cm, din diverse motive, limitează-te la ce poți, dar nu te descălța. Am zis și repet, pentru mine e cel mai groaznic lucru să văd o femeie desculță. Vorba aia:”baba suferă la frumusețe”.

Aveam o colegă de liceu/facultate care, într-o excursie s-a descălțat, pe motiv că o dureau picioarele și s-a plimbat pe dealuri, pe unde am fost, în ciorapi albi, prin noroaie, pietre, nisipuri ș.a. Deci….. gradul de inteligență al fiecăreia, se reflectă și în astfel de gesturi.

Nu cred că am eu un fix cu femeile desculțe…….

5 comentarii

  1. Adica e ok sa te descalti cand nu te vede nimeni….da’ nicidecum daca-i cineva prun preajma?
    Ceva ipocrizie? Complexe?
    Asta nu inseamna ca cea mai sexi femeie din lume e una doar in ciorapi albi plini de noroi…
    Cu toate ca daca ar fi „doar in ciorapi”…

    Apreciază

  2. mi se pare un gest tiganesc sa te descalti pe la vreun chef ca sa dansezi. pantofii fac parte din tinuta, asa te poate strange si sutienul dar nu`l dai jos la masa, intre supa si felul principal, pentru ca te deranjeaza.

    Apreciază

  3. Cateva completari aici la ce spuneti voi:
    – cred ca era ok daca respectiva mireasa avea sosete albe. Lotto. (asta pentru ca nu poti purta adidasi la o nunta – nu se cade);

    – punctul de mai sus se aplica si pentru o nunta in Craiova, pentru ca acolo doar mirele poate veni in trening Adidas, pentru mireasa fiind inca bligatorie rochia;

    – sutienul in ziua de azi e un accesoriu; ori il porti la vedere ori o lasi balta;

    – daca te strange sutienul, nu-l dai jos la masa; asta poti face pe ringul de dans.

    Apreciază

  4. O femeie desculţă este tot ce poate fi mai frumos. N’are importanţă costumaţia; mersul în picioarele goale, reprezintă simbolul libertăţii, al fericirii de a fi în contact direct cu mama Natură. Mersul desculţ este o plăcere. La fel ca a asculta o muzică bună sau a savura o mâncare gustoasă. Iar această plăcere se poate face oriunde şi oricând simţi nevoia de a fi fericit. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

