Game over. The End.

Aseară am reușit să pun capul jos după ce s-a terminat sesiunea de apeluri, la care bineînțeles că nu am răspuns. Mă gândeam că asta a fost, a văzut că nu răspund și se potolește. De unde atâta fericire?!

Dimineață, după alte zeci de apeluri, am zis să-i scriu un sms. Poate îl calmez.

”Game over. The End” message sent to….M.

După mesaj, evident iar alte zeci de apeluri fără răspuns. Primesc sms.

”Care-i problema?” Nu reacționez și îmi văd în continuare de ale mele. Celor din jurul meu , nu le venea să creadă. ”Chiar faci asta și renunți așa simplu?” Da. Asta vreau să renunț. În continuare alte zeci de apeluri fără răspuns și alt mesaj.

”Ți-e frică să vorbești cu mine?” M-a bufnit râsul și mi-am văzut în continuare de ale mele.

Și sună de azi dimneață întruna, și eu nu răspund. La un moment dat se va plictisi. N-am de gând să-i dau nicio explicație. Nici el nu mi-a dat vreodată. Și poate i-a venit rândul să vadă ce bine e să suni de nebun pe cineva și persoana respectivă să afișeze indiferență maximă. Ai fost profesor bun, dar se pare că sunt eleva care și-a întrecut maestrul. This is it. Life goes on. Me happy 😀

12 comentarii

      1. Lasă să fiu io aia lașă. Bine?
        Dacă pe el îl durea fix în pulă când eu sunam de milioane de ori și nu se sinchisea nici un mesaj să dea, eu de ce să sar repede cu explicații?! Că el e purtător de pulă și eu de pizdă?

        Apreciază

        1. Asta se numeste caposenie.
          Ii demonstrai ca ai mai mult sange in instalatie decat el. 😉

          In fine, de la un timp esti putin cam ciufuta si iei la pula pe toata lumea care nu e de acord cu tine – nu inteleg de ce, asa ca nu-ti mai zic nimic si doar te citesc, urmand sa inchid blogul inainte sa mai postez un comentariu atunci cand nu iti impartasesc opinia.

          Apreciază

            1. Ba tocmai ca vrei sa ii demonstrezi ca si tu poti aplica aceeasi metoda ca si el, tie. Fara sa iti dai seama, cam asta gandesti.

              Daca ai vrea sa inchei totul cu el, ii spuneai si de ce. Pentru ca atunci cand omul stie un motiv, se va opri. Pe cand comportamentul tau de acum e unul de atatare. I-ai aruncat o pastila si astepti sa vezi cat se invarte pe jos ca rama ca nu il mai bagi in seama.

              Adevarul e ca in ultima vreme te-ai schimbat (ori tu ca persoana, ori stilul tau de a scrie).

              Acum mi-am dat seama ca ai scris SPM… sa aibe legatura ciufutenia ta de acum?!

              Apreciază

              1. Oare cum ar trebui să scriu ca să și înțelegi că nu dau explicații nimănui și nu e el scutit?!
                Și din nou, tu știi mai bine ce vreau eu sau nu…..
                Da, are.
                Dacă ai ceva personal cu mine, spune-mi direct, nu mă mai lua pe ocolite, că de la ultimele câteva articole, tot ce ai comentat, ai comentat contra.
                Nu mă deranjează că ai altă părere, dar mi se pare ciudat.
                Și dacă stau bine să mă gândesc, nu știu care dintre noi doi s-a schimbat mai tare.
                Dar nu contează.
                Eu sunt o falsă, deci mă comport ca atare.

                Apreciază

                1. Hai sa lamuresc putin problema cu tine, ca tot ai impresia ca am ceva cu tine si ti-o scriu aici, in public pentru ca vreau sa incheiem complet discutia asta.

                  1. N-ai negat cand ti-am spus ca esti chitita pe faza asta, sa vezi tu cum se invarte pe jos ca rama de dorul tau. Incepi sa te comporti exact ca orice tipa de 17-18 ani care a fost cu un tip, s-a despartit de el si acum face orice sa il enerveze, pentru a-i spune, din actiuni, „Na fraiere, uite ce-ai pierdut! Mori de ciuda acum!”. Parca vad ca o sa il iei pe mr. shy de manuta si o sa treci prin fata dansului, doar ca sa ii vezi mimica fetei. Am trecut prin asta de cateva ori si scenariul pare tras la indigo. Asa ca nu imi spune ca nu esti una din multimea de femei si sa nu te compar cu altele, pentru ca te comporti exact ca oricare alta tipa. Ai mai multa prestanta cand ii spun „franc” aluia cu care ai impartit niste momente intime, un adevar si ii oferi o explicatie.

                  2. Nu stiu mai bine ce vrei tu. Dar iti spun un lucru, ca un tip care te citeste de ceva timp: ai spus intr-un post ca noua ta cucerire te citeste. Vin cu intrebarea: iti place ca el sa stea mereu cu semnul de intrebare ca, daca tu nu te justifici in fata lui M pentru acest „game over si nu prea ca nu vreau sa ma explic ca sa fie game over”, ai putea sa fugi vreodata inapoi in bratele acestui M, in cazul in care acesta iti va spune ca te iubeste si brusc va da drumul unor sentimente? Nu crezi ca el o gandeste, desi nu ti-o va spune probabil?

                  3. Vezi ca te contrazici singura: nu te deranjeaza ca nu iti impartasesc opinia dar ti se pare ciudat ca iti comentez contra in ultimele comentarii… pai nu sunt de acord cu ceea ce zici tu! Ori nu stii ce simti, ori preferi sa ascunzi ceea ce simti in realitate!

                  4. Eu m-am schimbat si nu am sa mint o secunda. Dar nici tu nu mai esti acea persoana care erai in trecut.

                  Sa ne intelegem: nimeni nu cauta sa iti strice buna dispozitie sau sa te atace. Dar sunt chestii pe care eu, ca tip, nu le inghit la femei. Si ti le-am spus de la bun inceput. Acum, brusc, nu mai este ok ca ti le-am spus pe fata?! Ok… in cazul asta incheiem discutia.

                  Apreciază

  1. Îți mai spun o ultimă chestie și cu asta închei, că văd că și ție și ei vă place să tot reveniți și să aveți ultimul cuvânt.
    Nu vă privește ce fac sau nu , asta pentru că ați luat-o rău de tot pe arătură.
    Nu știți ce simt și cu asta am încheiat discuțiile pe tema asta.
    Ce e între mine și Shy, ce a fost între mine și M nu vă privește și văd că o luați mai mult decât personal.

    Apreciază

Lasă un răspuns

