PMS

Unul din dezavantajele d a fi femeie este PMS (PreMenstrualSyndrome). Nu știu cum e la altele, dar la mine se manifestă foarte aiurea (de fapt așa cred că e normal) și mă dă peste cap.

Începând de la dureri cumplite de sâni, la poftă de mâncare, stare de iritare și nemulțumire continuă, până la sensibilitate maximă și plâns din orice, impresia că nimeni nu te bagă în seamă, că totul e pe dos de cum ar trebuie ș.a.m.d.

Astea fiind zise, se explică, probabil, starea mea tâmpită din momentul de față. Nu am chef de nimic, mi-e și rău puțin, mă simt ca dracu, singură, îs ciufută la maxim, am impresia că nimeni nu-mi acordă importanța cuvenită (mie, prințesei! 🙂 ) etc. etc.

Norocoși bărbații că nu trăiesc astfel de stări.

Pur și simplu am o stare de tot rahatul. Îmi vine să plâng (nu știu din ce motiv), îmi vine să bat pe careva, aș sta în pat la căldură și parcă totuși nu am stare. Pana mea.

I feel like hell 😦

4 comentarii

  1. Stiu ca nu te ajuta…Dar si eu patesc la fel 🙂 Mai grav la mine e ca am astfel de stari si cand nu e vorba de SPM. Hugs! Incearca un ceai cald si o comedie!

    Apreciază

Lasă un răspuns

