Blogosferice

Scriu acest articol, nu pentru că nu aș fi de acord cu alte opinii (atâta timp cât sunt argumentate) , ci pentru că există persoane care, citesc bloguri și au impresia că din articolele unui blog, ajungi să cunoști persoana din spatele lui. Și nu e tocmai așa. O persoană poate să scrie n chestii pe un blog (și vorbesc aici de blogurile personale), care pot fi sau nu adevărate (nu e și cazul meu). Normal că cei din jur lasă comentarii, unele pertinente, altele nu.

Ce mă deranjează pe mine, este faptul că sunt unii care au impresia că știu mai bine ca mine ce simt sau nu, datorită unor articole pe care le scriu. Eu nu sunt blogger de meserie (dacă e și asta o meserie), mă exprim mai stângaci ca și alții, nu am subiecte extraordinare pe marginea cărora scriu ș.a.m.d.

Mi se pare nepotrivit să vină cineva și să-mi spună că nu e așa cum scriu, chiar și cu argumente. Degeaba îmi aduci argumente din articolele anterioare scrise de mine , sunt om, am păreri și sentimente ce se schimbă în timp. Dacă eu am zis un lucru, păi așa e. Că nu scriu aberații și nici nu înfloresc de dragul de a scrie. Nu vreau să impresionez pe nimeni cu blogul ăsta și nici nu am vreun câștig din el, nu o fac din alte motive, decât din plăcerea de a scrie.

Altă chestie care, cred eu, e înțeleasă greșit, e faptul că dacă eu, de exemplu, scriu că îmi place să fac sex, asta nu înseamnă că o fac 24/7. Normal că fac sex, că doar sunt om, îmi place, am partenerul potrivit și nu văd de ce nu aș face-o. DAR. Am alte lucruri, cotidiene, ca să zic așa, care le fac, ca orice om normal. Merg la job, socializez, dorm, fac sport, petrec cu prietenii etc. Mi se pare că e luată prea mot-a-mot chestia asta. Sunt unii care au bloguri culinare de exemplu. Nu cred că persoanele respective fac DOAR mâncare și DOAR postează pe blog. Nu mai încercați să citiți în spatele rândurilor acolo unde nu e cazul.

Și mai vreau să lămuresc un aspect. Nu scriu ca să mă explic în fața nimănui, pentru că nu am de ce să o fac, nu dau explicații familiei, prietenilor și, în mod cert, nu dau explicații celor care mă citesc. Eu am scris o chestie. Dacă crezi că ai ceva de comentat, fă-o, nu mă supăr să o faci, chiar dacă ai altă părere decât a mea. Câți oameni, atâtea păreri. Dar dacă eu am zis că simt ceva pentru cineva, nu mă contrazice, nu ești în pielea mea, nu știi ce simt și ce trăiesc, nu știi în ce conjunctură am zis asta și nici de ce.

Ca să fiu clar înțeleasă, nu mă deranjează când sunt contrazisă (de preferat cu argumente) pe orice temă, dar nu când vine vorba de sentimentele mele și ceea ce simt. Nu ajungem să cunoaștem un om, după o viață întreagă de conviețuit împreună. Deci e infinit mai greu să ai impresia că știi ce simte o persoană după câteva articole scrise pe un blog.

Lasă un răspuns

