End of story

  Am aflat de ceva vreme că sentimentele unei persoane se schimbă în timp. Mi-a venit greu să cred asta dar, până la urmă, am realizat că așa este.

Ați trâmbițat toți că eu îl iubesc pe M. Pe dracu! Am știut și atunci că nu e așa. Ba, mai mult, erau doar interpretările mele greșite în urma gesturilor lui. Și cineva avea dreptate când mi-a spus că lui nu-i pasă de mine, dacă-i păsa, mă lăsa să-mi văd de viața mea. Și așa e. Mă suna când avea nevoie de pasiunea mea. Și atât (asta ca să mă exprim frumos).

Și acum mă mai sună când își amintește, dar sună degeaba. ”Și nu te-ai întâlnit cu el?!” întrebau prietenele mele. Nu. Uite așa simplu. El are viața lui, cu familie, nevastă, copii și tot tacâmul și eu vreau să îmi văd de viața mea. Nu mi se pare fair-play pentru mine, în primul rând, să intru într-o relație cu minciuni. Plus că nu aș putea. Și în fond, de ce să o fac?! Pentru câteva clipe de plăcere?! Nu merită. Nu e unicul bărbat de pe planeta asta.Ce-mi oferea? Sex. Și atât. Și pentru mine nu e suficient. Adică ok, sexul e cel mai important. Dar mai sunt și altele pe lângă. Degeaba era sexul fain, dacă atunci când aveam nevoie să fie lângă mine, nu era. Sau mă trezeam dimineața singură, fără să am cui spune ”Neața”, așa nașpa cum arăt în primele minute, înainte de cafea.

Așa cum am mai spus, Shy e prea nice guy ca să fiu eu măgăriță. Și nici nu vreau să fiu. Am tot comentat în stânga și în dreapta că io vreau relație pe bune , nu one night stand-uri și fuck buddies. Ar trebui să fiu picată în cap, ca acum, when I met him, să dau cu piciorul de dragul lui M.

În final, M e capitol închis și uitat. Da, uitat, pentru că nu m-am mai gândit la el și mă bucură chestia asta.

17 comentarii

  1. Draga mea, acum pentru ca esti fericita si pt ca ai gasit MOTIVUL pentru care sa NU MAI AI DE CE SA STAI IN RELATIA CU M, de asta poti sa spui cu tarie END OF STORY dar mi-ar place sa vad ca nu negi tot ce a trezit in tine M si ca NU NUMAI SEX iti oferea ( asa cum ai spus ). A avut dedicata o parte din sufletul tau si a fost in viata ta un plus la ceea ce o sa numesti mai tarziu inteligenta de om maturpt ca te-a calit pt viata.
    Ce-i drept ACUM cu mister Sky, timpul lui M a trecut la indicativ trecut…

    Apreciază

      1. Atat timp cat ai simtit nevoia sa precizezi ca „end of story” cu M. inseamna ca ai simtit ceva pentru cel. Nu fii capoasa si recunoaste.

        Apreciază

        1. Am simțit atunci, în 2004 când ne-am cunoscut, l-am iubit,a fost primul bărbat adevărat din viața mea. Acum nu mai e iubire. Anul trecut, înainte să reluăm chestia asta (care nici măcar fuck buddy nu se poate numi) am stat și m-am gândit de n ori înainte dacă să o fac sau nu. Crezi că dacă îl iubeam, stăteam pe gânduri?!
          Mi-a plăcut de el, aș minți să spun că nu, mi-a fost drag, dar am realizat, la un moment dat, că el are viața lui, din care eu nu fac parte și nu are rost ca eu, să îmi modific viața în funcție de el. A fost doar încă o etapă în viața mea, care s-a încheiat.

          Apreciază

  2. Eu am zis de atunci ca o sa il lasi in urma le M. in momentul in care o sa gasesti persoana potrivita si se pare ca am avut dreptate. Atunci scriam „Probabil el este ce ai tu nevoie acum, si iti e bine asa. Atunci cand o sa gasesti pe cineva cu care o sa vrei o relatie serioasa, o sa ii dai lui M. papucii, fara regrete.” Si se pare ca am nimerit. Ma bucur mult pt tine!

    Apreciază

    1. Acum aș spune că nu. M. se va întoarce în secunda în care o să vreau eu. Și nu vreau să mai cad iar în aceeași capcană, mi-ar fi mult mai greu să ies apoi.

      Apreciază

  3. Ironia e ca majoritatea care comenteaza pe aici (prin zona) ridica in slavi sexul fara implicatii. Cu toate astea despica firul in patru cand e vorba de o partida de sex. Cum mai e si asta?

    Apreciază

  4. #pe dinafara… zic si io, daca te deranjaza trolii… nu ma supar sa ma pui pe lista neagra (spam). pe unii a mici se pare ca-i deranjeaza…
    Cat despre M, om trai…

    Apreciază

    1. Asta a fost atunci, așa cum am zis, sentimentele se schimbă în timp.
      Nu mi-o lua în nume de rău, dar chiar nu mă interesează de ce ar putea crede alții, sunt fair play față de mine și față de Shy și asta e tot ce contează.
      Și știi doar că nu pot avea șapte fețe, nu pot juca teatru și nici nu scriu de dragul de a scrie, scriu pentru că așa simt.

      Apreciază

      1. care sentimente, omule, ca aici parca e vorba de lipsa lor…evident ca nu trebuie sa-ti pese de ce cred eu, iar eu cred ca a fost si-n perioada asta mai mult decat un fb, poate nu chiar iubire, dar a fost ceva si vehementa cu care te chinui sa ne arati noua contrariul, imi sustine teoria
        evident ca nu trebuie sa-ti pese nici de ce spun eu acum, dar asta nu inseamna ca nu-mi spun parerea 🙂
        nu de alta, dar si eu scriu mereu despre futut fara implicatii si nu-mi ridic baietii in slavi, iar ei si-au stiut mereu locul :d

        Apreciază

Lasă un răspuns

