Dreams?

Asemeni unui copil ce visează la dulciuri, păpuși Barbie sau mașinuțe teleghidate, așa visez eu acum cu ochii deschiși.

E surprinzător (cel puțin, pentru mine) să vezi că mai există și oameni normali și tipi faini, nu doar obsedați sexuali sau bărbați însurați în căutare de amante dornice de sex. Sau, poate e ceva normal, dar pentru că eu n-am avut încă parte de așa ceva, mi se pare mie ceva incredibil. Oricum aș lua-o tot sentimente faine trezește în mine chestia asta.

Visam de mult la senzații din astea liniștitoare de siguranță și stabilitate ale unei relații și pare că tocmai mi se întâmplă. Am zis că nu-mi fac planuri, că nu are rost, le iau toate așa cum vin. Îmi place. De el, de felul lui de a fi, de cum se comportă, etc. Normal că e prematur să mă gândesc la chestii mai complexe, dar m-aș risca să spun că nu văd de ce nu ar fi ok și pe viitor.

Mă bucur că vine vara, și vreau și sper să avem cât mai multe weekenduri împreună, excursii prin diverse zone în țară, timp pentru noi. Oare fac ca și copilele de 15-16 ani care visează la feți frumoși călare pe cai albi?! De fapt, dacă stau bine să mă gândesc, în ziua de azi, visează la BeaMWe-uri conduse de niște tipi trendy, cu buzunarele doldora de banii părinților. Deci, concluzia, am pretenții de om învechit, nu? Eh, lasă, n-are nimic, pentru mine e bine așa, restul facă ce vor ei.

Și ca să lămuresc încă un aspect, Mr. Shy (deși ar trebui să-i schimb denumirea în V.I.E. – nu întrebați de ce) citește tot ce scriu eu pe aici (sau cel puțin așa-mi place să cred). Greșesc iar că îmi afișez sentimentele? Nu contează. Trăiesc, simt și asta e tot ce contează.

4 comentarii

    1. Am stat si am cugetat putin (generic zis putin pentru ca a fost o perioada) si m-am hotarit sa o spun: comentariile tale sunt stupide si ai fi considerat de multi un „troll”. Practic comentezi doar de dragul de a comenta. Nu ca as fi eu purist dar sincer nu vad sensul. Nu spun ca ar trebui sa fii de acord cu mine, pentru ca tu, evident, il vezi.

      Apreciază

Lasă un răspuns

