Great weekend!

Mult așteptatul weekend a sosit și, din păcate, cum a venit așa s-a și dus, dacă era cel puțin o săptămână, era bine. Dar, să nu fiu nemulțumită, că nu am de ce.

A fost superb! Începând de la locație, cazare, peisaje, el, mmm el, mda….

Am avut dreptate când am zis că ”mâța blândă zgârie rău” 🙂 deci, no shy guy in the game 😉 He’s nice, very nice and I like him more. Nu o să detaliez că nu e cazul, pot să spun doar că am impresia că am trezit toată cabana, în nenumărate rânduri 😀 și precis s-or bucurat vecinii de imobil, azi , când am plecat. Asta e, nu pot să-mi țin gura închisă când trăiesc asemenea senzații. Ce-i drept, nu fac așa gălăgie întotdeauna, tre să știi să ”push the button” și unii nu știu 🙂

M-a pus pe gânduri …. singura chestie de care mi-e frică e să nu mă implic iar și să sufăr ca un câine. Dar life goes on, n-am să stau să o sucesc pe toate părțile, cum facem noi, femeile, pentru că știm să facem dintr-un lucru extrem de simplu, o încâlceală totală. Și deci, i will go on, no matter what. În fond, dacă nu riști, nu câștigi; cel puțin eu , pe principiul ăsta merg.

Sper că e primul weekend împreună din multele ce vor urma.

2 comentarii

  1. Ma bucur sa aud ca esti ok. Si mai ales ca simt ca iti e bine, ca ai redevenit femeia puternica pe care o stiam eu.

    Da’ cumva, baiatul asta n-are si el un frate, un var, un prieten… ceva? Pentru mine zic!
    🙂 Eventual peste 35 de ani…. Merge si 40!

    Apreciază

Lasă un răspuns

