Kinky

Mi-ai stârnit iar pasiunea și m-ai provocat. Tăcerea ta are multe înțelesuri, încep să cred tot mai mult că aveam dreptate …..

Ești pervers și-mi place. Îmi place să fiu dominată, răsfățată, protejată. Ești acel bărbat care m-a înțeles, nu sunt ușor de descifrat sau de citit, dar dacă ajungi să o faci și o faci corect, ești câștigător. Dar, pentru asta, ți-a trebuit răbdare multă, timp, implicare și starea necesară să-mi suporți toate, bune și rele, fericire și depresie, tristețe și melancolie, euforie și extaz.

Tânjesc și azi după atingerea ta, după mădularul tău între picioarele mele tremurânde, după buzele tale pe corpul meu, după îmbrățișarea ta atunci când am nevoie. Sunt târfa ta și mereu voi fi, pentru că îmi place, pentru că îți place……

Ai avut întotdeauna o vorbă bună pentru mine, atunci când am avut nevoie, m-ai tras de mânecă atunci când am luat-o pe cărări greșite, m-ai sfătuit când am avut momente de cumpănă și nu știam încotro să o apuc și, cel mai important, m-ai ajutat să mă ridic din noroi, mi-ai întins mâna ta, mi-ai șters lacrimile amare și mi-ai sărutat fruntea, în momentele cele mai grele. Ai fost tu, nu cei mai apropiați care trebuiau să fie atunci lângă mine. Tu, un necunoscut.

Mă ridici pe cele mai înalte culmi, pentru ca, mai apoi, să uiți complet de existența mea și mă lași să cad în abis pentru o perioadă lungă de timp. Dar, întotdeauna, revenirea e cea mai formidabilă. O faci atât de firesc, încât , de fiecare dată, mă lași fără cuvinte. Mă domini atunci, în cel mai sexy mod cu putință și mă faci să vibrez de plăcerea ce mi-o provoci.

Oare chiar exiști?!

9 comentarii

  1. esti surprinzatoare: intai aduci siguranta domestica: „pentru ca imi place, pentru ca iti place” ca in final sa vii cu explozia deconcertanta: „dar oare existi…?” E palpitant blogul tau din multe puncte de vedere.

    Apreciază

  2. De obicei cind iti este bine ai multi prieteni alaturi de tine. Cind iti este greu toti te parasesc. Se plictisesc …Nimeni dar nimeni niciodata nu te va iubi cind vei fii o epava. Nimeni.

    Apreciază

Lasă un răspuns

