Vreau

Vreau să mă îndrăgostesc din nou, să simt fluturi în stomac, să tresar când văd că mă sună, să fiu cu gândul tot la el, să plutesc prin norișorii roz, vreau să simt senzația aia fantastică din nou.

Am și uitat cum e, de când nu mi s-a mai întâmplat, parcă a trecut o eternitate. Și cred că m-aș comporta ca o puștioaică de 15 ani, care nu știe cum să reacționeze și tace rușinată, se gândește de 5 ori înainte de a face un gest, pentru ca într-un final, să se abțină și mai apoi să regrete că nu l-a făcut.

Îmi amintesc de sexul cu persoana iubită, era atât de profund sentimentul ăla, încât am plâns. Poate părea siropos, romantic  and so on, dar e de nedescris. Îmi pare rău pentru că am ales greșit, dar n-am să uit ce am trăit atunci. Sunt stări care nu se pot descrie în cuvinte, oricât aș încerca să le exprim sau să le aștern aici.

Sunt pasională, iubesc fără limite și necondiționat, mă deschid ca o carte în fața lui, deși știu că e un punct vulnerabil și nu e tocmai sănătos să oferi cuiva, pe tavă, punctele tale sensibile. Te va lovi când nici nu te aștepți, acolo unde doare mai tare. E ca o loterie, riști, pui suflet și sentimente și nu știi dacă culegi aceleași lucruri pe care le dăruiești. Dar, dacă nu riști, nu câștigi.

Probabil că experiențele prin care am trecut își spun cuvântul și nu mă mai pot arunca direct cu capul înainte, cum am făcut-o în trecut, poate că am rețineri câteodată, dar interiorul e același, simte la fel, chiar dacă nu exprimă. De multe ori mă gândesc că poate experiența asta e și un dezavantaj în sensul că, pentru a nu fi răniți, ne luăm niște măsuri de precauție și uităm să mai trăim liber și să facem gesturile firești, ne limităm pentru a nu suferi din nou. Oare nu e greșit?!

Mă enervează când îi văd pe unii cum mă privesc, au o privire ce salivează ca și după o bucată de carne. Chiar în seara asta, m-am lovit de această privire din nou. Și insistă, uitându-se periodic, gândindu-se că am să reacționez. Îi ignor complet și tocmai asta cred că atrage și mai tare. Mă irită pentru că îmi dau seama imediat ce intenții au, se vede pe fața lor.

Am deviat……da, vreau să fiu iar cu capul în nori, să-mi simt stomacul în gât în secunda în care îl văd și să mă emoționez când mă sărută nevinovat…..

6 comentarii

Lasă un răspuns

