You & Me

Vreau să-ți simt mâinile pe corpul meu, să-mi acoperi buzele cu săruturi fierbinți, să mă faci să tremur când te simt, să fiu a ta, să-mi simți corpul reacționând la atingerea ta…..

Nu știu dacă sună romantic sau nu, prea puțin îmi pasă. Da, pasional și pervers, una caldă, una rece, this turns me on. Cică aș fi perversă, poate e așa, poate nu, depinde de gusturi, cred.

Îmi place să fac sex, îmi place apropierea corpurilor, ador să văd că îți provoc plăcere, mă excită. Sunt curvă, nu? Îmi place să fiu, în pat…. La fel de mult îmi place să aud respirația fiecăruia din noi, grea și sacadată, la final. Țigara de după e ca cireașa de pe tort, o savurez în timp ce zâmbesc satisfăcută.Și apoi, o putem lua de la capăt, diferit. De fiecare dată e altfel, nu mă pot plictisi.

If you want me, you can have me, in every way that you like 😉

7 comentarii

Lasă un răspuns

