Prejudecăți

După ce am văzut cât tam-tam s-a făcut în legătură cu campania ce susținea homosexualitatea și am citit pe un blog niște comentarii aiurea , în legătură cu acest fapt, am ajuns să mă gândesc cât de limitați sunt românii în gândire și câte prejudecăți au.

Și mă gândeam la ”sfatul„ ce l-am primit și anume să renunț la blog și la direcția asta erotico-sexuală. De ce? Pentru că unora li se pare deplasat? Pentru că niște încuiați m-ar putea eticheta drept o femeie ușoară? Pentru că s-ar vorbi despre mine că aș fi obsedată sexual, doar pentru că până acum nu am întâlnit pe cineva care să merite?! Evident că nu voi face chestia asta și nu o să renunț. Ar însemna să șterg tot ce înseamnă eu ca persoană, personalitate, caracter ș.a.m.d. doar pentru că unora li se pare deplasat.

Cred că este strigător la cer să judeci o persoană în necunoștință de cauză, ba, mai mult, e absurd să judeci o persoană datorită preferințelor sale sexuale. Da, eu am un amic care e gay, are un prieten, locuiesc împreună, știe lumea de ei and so on. Și care e problema? Sunt niște tipi foarte de treabă, la locul lor, își văd de viețile lor, sunt implicați în diverse proiecte , cu alte cuvinte, duc o viață normală și sunt niște oameni perfect normali. Ar trebui să renunțe la a se mai afișa împreună, pentru că, există persoane limitate, care îi blamează și îi marginalizează?!

Eu nu înțeleg felul lor de a gândi ( a celor limitați) și vorbesc foarte serios. Nu pot să-mi dau seama ce li se pare așa deplasat. Că vorbim despre sex și ne descriem experiențele și fanteziile? Nu mi se pare nimic ieșit din comun. Toată lumea face sex, o planetă întreagă. Și atunci, de ce trebuie să ne ascundem? Pentru că nu dăm bine în fața societății? Până la urmă, cine impune regulile și cine trasează linia între normal și anormal? Normalul e definit de fiecare în parte, după propriile percepții și propria mentalitate. Poate, de exemplu, mie mi se pare normal să-i fac sex oral prietenului / iubitului / soțului / amantului în mașină, în fața primăriei sau în cine știe ce loc. X-ulescu poate crede că este o anomalie acest lucru și atunci începe să despice firul în patru și să îmi spună că sunt curvă. Așa și? Cu ce mă încălzește sau mă afectează pe mine că X-ulescu mă consideră curvă?! Cu absolut nimic. Și atunci, de ce să nu experimentez, de ce să nu încerc?

Avem o singură viață de trăit și consider că trebuie să încercăm de toate, să învățăm să ne cunoaștem limitele și doar prin experiențe le putem afla.

P.S. Și da, sunt cea mai mare curvă în pat și nu mi-e rușine să o spun.

7 comentarii

  1. homosexualii exista de cand exista omenirea, am o parere atat buna cat si proasta despre campaniile de awareness. sunt o gramada de oameni intoleranti si aceste campanii ar putea atrage mai multa ura decat intelegere asupra homosexualilor. pe de alta parte campaniile astea parca ar blama homosexualitatea – daca e un lucru asa normal, de ce trebuie campanii pentru intelegerea lui? in cazul asta de ce nu`s campanii care promoveaza oamenii straight? si asta e la fel de normal. anyway…
    eu n`am treaba cu orientarea sexuala a nimanui, ce face fiecare in dormitor e strict treaba lui. cu un ochi critic ma uit si la 2 gay care se saruta pe strada cat ma uit si la un barbat si o femeie care fac schimb de saliva, get a room, people.
    legat de partea cu discutiile despre sex, sunt de acord, e un subiect care trebuie discutat, dar trebuie sa stii si cu cine`l discuti ca altfel nu`i dialog, e judecata.

    Apreciază

    1. Cred ca Maddy a spus cat se poate de concret ideea asta. Si chiar voiam sa fac un post cu chestia asta in care sa spun fix aceleasi cuvinte.

      In plus, pe langa campaniile astea de prost gust si de tot cacatul, mai sunt si paradele gay, sau concursurile mediatizate de mr.gay. Nu pot fi oamenii astia asa cum sunt in intimitatea lor si sa nu incerce sa ne convinga pe noi ca ei sunt altfel si sa ii acceptam? Ca, pe mine, ca un individ oarecare care nu suporta ideea, nu o sa ma incurajezi sa te sustin daca faci d’astea cu surle si trambite! Ba chiar o sa iti capeti mai multa ura!

      Apreciază

  2. Poza cu bebe n-are ce cauta intr-o campanie homosexuala. Punct. In rest pot sa se futa-n cur. Chiar si bebe. Cand o creste si poate alege singur.
    Si da, chiar n-are nici o legatura cu tine.

    Apreciază

  3. Alooo de Sodoma si Gomora nu a auzit nimeni? E firesc nefirescul? Ca sint tolerati homoaexualii e normal ca doar nu sta nimeni paznic la curul lor, dar sa fii de acord cu homosexualitatea mi se pare prea mult.

    Apreciază

    1. Prea mult, de ce? Pentru că tu duci o viață normală iar ce fac ei ți se pare deplasat? Cu ce mă deranjează pe mine, un simplu om de rând, înclinațiile sexuale ale celor din jur?! Cu nimic. Și atunci, de ce m-aș împotrivi?! WTF?!

      Apreciază

Lasă un răspuns

