About Sex

Mda, iar am ceva de zis legat de sex 🙂

Stăteam aseară în pat, mă uitam la un film, în care, bineînțeles erau niște scene mai hot. Și m-a lovit dintr-o dată, o idee. Adică faza aia din film, m-a făcut să mă gândesc la anumite chestii legate de sex…

Am avut norocul să am parte numai de bărbați cu minți murdare (în sensul bun, nu S&M sau mai știu eu ce alte prostii de-astea), de la care am avut de învățat câteva chestii. Nu de la toți, dar 1-2, acolo, mi-au mai deschis orizonturile referitor la sex. Am învățat să-mi placă să fiu perversă, am învățat să n-am inhibiții în pat (sau în orice alt loc :-D), am învățat să mă bucur de plăcerea aceea când simți corpul celuilalt lipit de tine, am învățat că nu e nimic scârbos sau odios (cum consideră altele) și-mi place la nebunie să mă joc, să provoc și să fiu provocată.

Mi se pare aiurea sexul gen: lumina stinsă, poziția misionarului, chestii diabetic de romantice & so on. Sexul e pentru plăcere, nu iubiri și alte prostii de genul ăsta. Sentimentele sunt una, sexul e alta. Și câte nu sunt care chiar nu vor să priceapă chestia asta și apoi le vezi plângând că le-a lăsat bărbatul pentru alta. Păi dacă aia știe ce să facă și tu, stai ca vaca, cine-i de vină?! Nu sunt deloc rea, dar chiar cred că așa e….

Am cam rămas în urmă la capitolul ăsta, trebuie să recunosc, am fost prinsă cu tot felul de probleme, dar în maxim 5 zile mă scap și de probleme și recuperez :-D. Aer curat, de munte, me & Shy, and nobody to tease us 🙂 Sounds good 😉

13 comentarii

          1. vrei să spui că n-ai încercat niciodată trasul de păr sau câteva palme peste fund? ori câteva plezneli cu diverse obiecte din bucătărie? de preferat de lemn?
            sau ceva un pic mai hard, cum ar fi sufocarea, dar până la un punct în care încă mai poți respira?
            dacă nu, îți sugerez s-o faci, nu știi ce pierzi. durerea e bună combinată cu sexul 😉
            de asta zic: S&M is good 🙂

            Apreciază

              1. nope, palete de alea de lemn de întors diverse chestii în tigaie, care se vând de regulă la set 😀
                sex-shop-ul poate să mai aștepte când ai imaginație bogată și bucătărie utilată cu tot ce trebuie 😀

                Apreciază

  1. „Sentimentele sunt una, sexul e alta” Perfect adevarat in multe cazuri, dar sunt si momente in care coexista.. si e al naibii de misto: sex de calitate +sentimente!

    „Sexul e pentru plăcere, nu iubiri și alte prostii de genul ăsta.” Ok.. si asta, dar din punctul meu de vedere, prin sex poti sa iti exprimi iubirea (iarasi e in functie de context si relatie), si nu inteleg de ce pui iubirea la capitolul „prostii”. Oricum e.. dar asta e alta discutie!

    Apreciază

  2. Asa este…sunt femei care au reusit sa isi tina barbatul langa ele pt ca au stiut sa il lege in pat ( sau alte locuri asa cum spuneai tu )… Sunt femei care au fost parasite si barbatul s-a intors pt fierbinteala din patul lor… Perfect ar fi sa fie sex nebun si sentimente deosebite. SE POATE ! Adauga-ti si maturitate si rezulta durata relatiei….

    Apreciază

Lasă un răspuns

