Idioți!

Mi-am propus să dorm și să mă odihnesc în acest weekend. N-am fost în stare să ies nici vineri , nici sâmbătă seara. Am stat prin casă, pe net, pe telefon, am citit, am luat vreo două filme să am la ce mă uita, cu alte cuvinte m-am pregătit pentru lenevit.

Azi-noapte, pe la vreo 1, când am simțit că nu mai pot, m-am pus la ceva serial, până am adormit. Mă culcasem cu speranța că o să dorm mult și bine. Când colo, ce să vezi?! De unde atâta fericire?!

Aseară, nu știu exact pe la ce oră, a trecut de vreo 3 ori o mașină (nu știu ce mașină) cu muzica la refuz, în așa hal încât trepidau pereții și geamurile. Mai trec pe aici nebuni cu muzica tare și se aude, dar ca ăsta, sigur nu. Nah am zis că tre să impresioneze și el fata cu care era în mașină, nu? Dar, sinceră să fiu, nu îmi pot imagina cum au stat în mașină cu un asemenea volum la bași. În fine….

Toată noaptea am dormit în reprize, pentră că idiotul cu mașina, se tot plimba pe stradă. Ba mergea înspre centru, ba mergea în direcția opusă. Dădea ture. Și eu fac din astea, dar în mod cert, mie nu-mi bubuie muzica în așa hal încât să trezească o stradă întreagă (pentru că dacă la mine se auzea în așa hal, în mod sigur, se auzea și la ceilalți locatari) și nu cred că aș suporta un asemenea volum.

Dacă aș ști cine-a fost deșteptul, cu siguranță aș lua o mașină cu un asemenea volum al muzicii ca al lui și toată ziua, acum când bănuiesc că idiotul doarme, m-aș parca în fața blocului/casei lui și aș da volum maxim.

Idioți……

2 comentarii

  1. Dacă nu are cu ce impresiona pe plan personal, trebuie s-o facă pe plan material…

    Şi ca el, mulţi. Disperarea asta de a fi băgat în seamă când de fapt nu eşti decât un căcat în drum e tot mai deasă la români.

    Apreciază

Lasă un răspuns

