Relații

Am avut o ieșire mai interesantă în seara asta. Am ieșit cu niște prieteni cu diferite profesii, mentalități, vârste, etc. Evident, subiectul principal de discuție a fost relația dintre femeie și bărbat, relația de cuplu. Am stat două ore și am dezbătut problema, am întors-o pe toate părțile și mai puteam dezbate pe maginea acestui subiect mult și bine.

S-a început de la comunicare și sex, s-a ajuns la actul numit certificat de căsătorie și biserică, de ce înșeală bărbații, faptul că femeile sunt mereu nemulțumite și/sau nu știu ce vor ș.a.m.d.

Lucrurile cu care am fost de acord toți sunt că: cel mai erogen organ al omului e creierul, că de fapt, de acolo pleacă tot. Nu aspectul fizic și alte chestii de-astea insignifiante, care pot părea importante, dar de fapt, nu sunt. Comunicarea și sexul sunt totul într-o relație. Nu banii, averile și alte cele. Dacă știi să comunici cu persoana de lângă tine, indiferent că e vorba de banalități sau de lucruri cu adevărat importante, contează foarte mult. Ba mai mult, o relație în care nu există comunicare, e sortită eșecului. La fel, incompatibilitatea pe plan sexual are un cuvânt greu de spus , adică dacă nu te satisface partenerul, e clar că vei căuta acea satisfacție în altă parte, act ce mai devreme sau mai târziu, va duce la finalitatea relației.

A fost distractiv ca unul dintre băieți îi spunea juniorului din gașcă să bage la cutie și să ia aminte despre ce vorbim. Juniorul având 16 ani, normal că ne asculta cu gura căscată și savura din plin discuțiile noastre. Până la urmă, încep să cred că are o oarecare importanță dacă la o asemenea vârstă, ai o persoană mai mare prin preajmă care să te învețe anumite lucruri. Nu ne-am născut învățați și normal că nu le știm pe toate de la început.

O chestie importantă a fost faptul că după ce treci prin anumite experiențe, fie ele bune sau rele, e foarte greu sau mai greu ca de obicei, să găsești persoana potrivită. Începi să vezi toate defectele, nu mai ai răbdare de lucrurile mărunte de la începuturile unei relații și tot felul de alte chestii de genul ăsta.

Ar mai fi foarte multe de spus, e un subiect ce poate fi despicat în n părți și tot s-ar mai găsi câte ceva de spus.

Închei aici, aștept să vă dați cu părerea 🙂

10 comentarii

  1. :d buna …..
    success cu blogul
    eu cred ca conteaza foarte mult sa stii sa i dai ceea ce are nevoie omului de langa tine .. cum ar fi sa il faci sa se simta implinit . sa stii sa il motivezi cand are nevoie, sa il sustii , sa il lasi sa conduca sau …. sa il lasi liber.
    sa stii si tu de ce ai nevoie de la el. ai nevoie de sustinere. sau sa te lase pe tine sa conduci, sau sa te motiveze ..;) sa fie ca tine si in accelasi timp sa va completati reciproc

    Apreciază

  2. Depinde cum preiei insatisfacţiile şi nereuşitele. Cât eşti mai tânăr, nu ai nici răbdare multă, nici nervi să înduri mofturile cuiva care nu pare să se înduplece. În timp însă devii mai flexibil, unii ar spune mai tolerant, eu zic doar mai ‘aware’, şi înveţi să accepţi pe celălalt cum e, chiar dacă nu-ţi oferă 100% din ceea ce cauţi. Pe bună dreptate sigur nici tu nu oferi totul. Un tu general, evident 😀

    Dacă e să compar relaţiile de început, de pe la 16-20 de ani cu cele de acum, conştientizez că am pierdut o parte din inocenţa şi entuziasmul acela de a cunoaşte un om, capacitatea de a fi surprins constant şi plăcerea aceea intensă a unui prim sărut, dar pe de altă parte am dobândit capacitatea de a nu ceda rapid şi vanitos, stăruinţa şi înţelepciunea de a nu renunţa la ceva frumos din motive impulsive. Şi prefer ce am acum decât ce era atunci. Da, era frumos să fie totul fenomenal, nou, dar acum ştiu ce vreau, şi asta accept doar, nu mă interesează un început fulminant, ci un drum stabil.

    A dracu’mi zodie…

    Apreciază

Lasă un răspuns

