Empty mind

Mă uit de jumate de oră la ecranul din fața mea și nu știu ce să scriu. Parcă e un gol imens în mintea mea. Și totuși, sunt atâtea gânduri ce-mi trec prin minte…..Vreau un loc al meu și liniște.

Câteodată mă gândesc că dacă aș avea o casă pe o plajă sau una la munte, să evadez de fiecare dată când am nevoie să fiu doar eu sau cu o persoană cu care am ce comunica și e pe aceeași lungime de undă ca mine, aș fi cea mai fericită.

Sau mai am momente îm care mă visez într-un ashram din India, unde să învăț să meditez și să mă detașez de toate rahaturile astea cotidiene. Dar partea cea mai nasoală acum, e că la câte am pe cap, nu-i nimeni care să-mi spună o vorbă bună când am nevoie. Nicio problemă că-mi revin, nu poate dura o veșnicie. Și o să fiu iar aia puternică și rea în fața tuturor. O invidiez pe Miss. Pentru că nu pot fi ca ea. E mai bine să te considere rea și a dracu, decât să fii bună și să te ia de proastă.

I need to cuddle right now….

5 comentarii

Lasă un răspuns

