Răutatea femeilor

Că femeile sunt extrem, dar extrem de rele, știam de mult. Azi însă, m-a lovit, din nou, ca un traznet, fix în moalele capului. Știam că femeile sunt scorpii, mai ales cand lucrezi cu ele, dar am rămas tâmpită când mi s-a spus să nu mă mai plâng atâta, din moment ce îmi permit să merg la sală și la manichiură. Păi futu-i mama ei de treabă! E vorba de respectul de sine.

Nu știu alții cum sunt, dar eu consider că manichiura e oglinda igienei unei femei. Și pedichiura la fel și pentru mine sunt sfinte. Adică am grija de corpul meu, fie că e vorba de mani & pedi, epilat, cosmetică, coafor & so on. Evident că nu-s Bianca lu Bote să merg zilnic la coafor, mai ales că am norocul să nu am nevoie de îngrijiri speciale,datorită calității firului de păr.

În fine, am deviat. Vi se par nimicuri aceste lucruri care țin de aspectul fizic? Eu le numesc detalii mici cu importanță mare.

Și așa știu să se înverzească când văd că te schimbi în bine, nu care cumva să fii mai bună ca ele, în orice domeniu. Dar când te consideri superioară pentru că ai mai multă experiență, dar nu știi să legi două cuvinte în engleză și ai pământ sub unghii.. oare nu se numește prostie crasă?!

Sau când stai și mă spionezi pe facebook ca să mergi apoi să o lingi pe ailaltă în cur și să torni tot ce postez sau scriu?! Mie chiar mi-e greață de fazele astea și dacă ceva nu suport pe planeta asta, cu siguranță nu suport pupincuriștii și pizdele proaste care-și dau importanță.

8 comentarii

  1. Este dovedit ca un sef este bun decat o sefa. Se lucreaza destul de greu cu femeile pentru ca acestea din urma confunda lucrurile. Voi detalia la mine. 😉

    Apreciază

  2. Educatia are o mare vina deoarece fetelor li se spune de mici: „Esti CEA MAI frumoasa!”, „Esti CEA MAI desteapta!”, si tot asa. Toate aceste lucruri dizarmonizeaza. Te trezesti ca dintr-un copil dragalas a crescut un om cu o privire taioasa de rautate, iar cand nu taie, musteste in spatele unor false zambete si impresii faciale din interese egoiste.

    Educatia tehnica iarasi este o problema. Foarte multe fete nu sunt incurajate sa se tehnic, oricat ar face lumea panarama ca suntem in secolul XXI si ca gata, nu mai este asa. Astea sunt doar vorbe goale; cu atat mai mult valabil cu cat fata respectiva este si cu un aspect fizic cel putin placut.

    De mici toti suntem invatati ca trebuie sa fim in competitie… cu altii. In realitate, singura competitie pe care merita sa o ai este cu tine insuti. Sunt multi factori usor de inteles, dar destul de dificil de depistat si constientizat, care intretes rezultatul abominabil: rautatea (femeilor).

    Apreciază

Lasă un răspuns

