Home alone

I am home alone and I want to…… Message Sent to Shy.

Aveam impresia, zilele trecute, că doar eu sunt așa pătimașă când vine vorba despre sex. Mi-a confirmat că nu doar eu… Mi-e ciudat, uneori, că sunt una dintre puținele care își exprimă dorința când vine vorba de sex, foarte liber și direct, fără niciun fel de rețineri. Am stat și m-am gândit de ce nu e lumea mai deschisă la minte când vine vorba de sex. Zilele trecute am primit un sfat, să nu mai continui pe direcția asta, adică cu articole erotice, pentru că voi ajunge să fiu catalogată astfel și nu e bine. Well, sunt una dintre persoanele căreia nu-i pasă de părerea altora. Cine are ceva în cap și ajunge să mă cunoască sau e destul de deștept să vadă și în spatele acestor rânduri, înțelege că nu pot fi etichetată așa ușor. Dar să revin….

Unii pot fi închiși în ei și nu își exprimă părerile și dorințele cu privire la sex, datorită etichetelor care știm să le punem celor din jur. Foarte greșit. Alții preferă să facă și să nu se exprime, mai sunt cei care doar visează la așa ceva sau cei care sunt frustrați și datorită unor experiențe negative , atribuie tot felul de catalogări sexului opus…

Eh, pe mine nu mă interesează ce zice x sau y. Eu asta sunt și punct. Se mai trezise unul să zică de mine și de Miss că suntem… femei ușoare (asta ca să mă exprim frumos). I-am dat pace să moară în prostia lui. Pentru un om îngust la minte, a face sex sau a spune că îți place să faci sex, este o blasfemie. Pentru mine, sunt doar lucruri absolut normale, necesități fiziologice și dorința de plăcere. Normal că activitatea partenerului contează foarte mult, dar atunci când există compatibilitate, nimic nu-i mai perfect.

Mi-aș fi dorit acum ca Shy să fie cu mine, să ”dezvirginăm” relația asta…. poate mă grăbesc ca fata mare…. dar apoi, mă gândesc că… mai bine atunci, mai târziu, presimt că o să iasă ceva deosebit.

Maybe I ll put my high heels on……

2 comentarii

  1. Regreti infinit mai mult ceva ce nu ai facut din lipsa de curaj decat ceva ce ai facut si poate ce nu a iesit asa cum ti-ai dorit.
    Si pana la urma, daca ne tot ferim….ce amintiri vom mai avea la batranete de care sa ne aducem aminte si sa zambim, pentru ca, oricat de ciudate ar fi….la batranete iti aduci aminte cu placere de ele si adaugi un: „Ce tampita am fost!”….:))
    Vorbeste deschis despre ce iti doresti si vei gasi asta mult mai usor si mai placut.
    Daca altii te fac….., avem tendinta sa catalogam tot ce nu intelegem si nu agream, asta este firea noastra, daca cineva este pur si simplu diferit, ne simtim amenintati si trebuie sa ii atribuim niste „calitati”.
    Best regards.

    PS. Imi place cum scrii si cum gandesti.

    Apreciază

Lasă un răspuns

