Mr Nice Guy

I like my nice guy every day more, e pe zi ce trece tot mai fain. 🙂 Scapă încet de straturile timide, deși nu vrea să recunoască și se comportă tot mai fain, e mai comunicativ ca la început.

Sper să nu-l sufoc în cele trei zile ce le vom petrece împreună. Și dacă da, o să se chinuie să mă dea jos de pe el =)) Glumesc.

Mă gândeam azi, în timp ce vorbeam cu Mr. Nice Guy dacă am fost sau nu nașpa că m-am întâlnit din nou cu Mark, deși am zis că nu o voi mai face. Concluzia? Nu cred că am fost nașpa, aveam nevoie de cineva atunci și Mr Nice Guy nu era around. Și nu, n-o să fac asta tot timpul, pentru că atunci când sunt într-o relație nu fac lucruri de genul ăsta, nu pot și nu vreau.

Eu nu știu să mint într-o relație și dacă te duce capul, puțin, îți dai seama, instant. Și cum încrederea se câștigă (poate) în ani și se pierde în secunde, nu are nici un sens să mint. Și cred că e mai fair play și e de apreciat când sunt sinceră, chiar dacă doare uneori, decât dacă spun o minciună gogonată, ambalată frumos. Mai devreme sau mai târziu, adevărul iese la iveală…. Am zis eu că sunt prea sinceră pentru lumea asta….. asta e, nu mă pot schimba.

Poza e reprezentativă, zic eu, e stilul de a se îmbrăca al lui Mr Nice Guy, din câte mi-am dat eu seama…. and i like it! 🙂 Și ca să nu tot scriu Mr Nice Guy, să-l numim Shy. Asta pentru că tot se laudă el că ar fi timid 🙂 Dar nu e 😉

Lasă un răspuns

