Inception

Un nou început….

Gândurile se plimbă haotic prin mintea mea și nu îmi dau pace. Speram să am măcar o seară liniștită, n-a fost să fie. Gânduri legate de Mark, de noaptea petrecută împreună îmi dau târcoale. Noapte pe naiba. Alea câteva ore. De când am intrat în casă a fost obraznic. Mi-a spus că nu o primesc, ca să mă tachineze, dar i-am jucat jocul până la final și m-am simțit divin. Nu știu ce-a avut, de obicei nu conta ora, cine știe…. Simt că-i pasă. Dar degeaba…. e doar sex de foarte bună calitate și atât. Nu contează sentimentele, cel puțin nu în relația asta. Eu mă bucur de momentele alea și nu gândesc mai departe. Pentru că știu că ar fi inutil.

Am un foarte prost obicei sau poate nu. De fiecare dată când îmi petrec noaptea cu el, stau și recapitulez a doua zi, tot filmul. Și mă surprind zâmbind cu gândul la cele întâmplate.

Nu știu să exprim ceea ce simt. Mark e prezent tot timpul, când vreau eu sau el. Aș vrea să fie altcineva. Să fie el-ul ăla care mă face să simt fluturi în stomac, care mă face să renunț la Mark. Un alt el mi-a spus că lui Mark nu-i pasă de mine , dacă îi păsa, mă lăsa să-mi văd de viața mea. Nu cred asta. Și eu să fi fost în situația lui și nu renunțam.

Anyways, ideea e că am început să caut, nu mai stau să se învârtă totul în jurul lui. Ba chiar am găsit pe cineva. Un nice guy cu care o să-mi petrec un weekend la munte. Sper să fie fain, adică nu văd de ce nu ar fi…

Am să mă trântesc în patul meu, plin de mirosul plăcerii noastre și am să adorm, mâine e o nouă zi….un nou început.

Un comentariu

Lasă un răspuns

