Bărbați…..

De la o vreme , am încetat să mai mă chinui să-i înțeleg pe bărbați. La fel cum ei nu ne înțeleg pe noi, femeile, am considerat că ar fi mai bine să renunț la sportul acesta.

Mi se întâmplă tot felul de chestii cu bărbații, care, pentru mine, sunt de-a dreptul ciudate. Noroc că mai sunt și nice guys care mă fac să mă simt bine în compania lor și ei se simt bine în compania mea, altfel i-aș arunca pe toți în aceeași oală și i-aș pune la fiert până ar fi complet steril creierul lor. Și poate așa ar învăța să gândească puțin și cu creierul…..

Oare unii bărbați nu realizează că dacă fug după 2 iepuroaice, au cele mai mari șanse să nu prindă niciuna? Fiind nevoiți să mintă și în stânga și în dreapta, mai uită ce au mințit, apoi se chinuie să o dea la întors, ele se prind și rămân ”marii masculi feroce” cu buza umflată. Pentru ca, mai apoi, să spună că strugurii sunt acrii. Și chestia mai interesantă este că, descopăr că și bărbații de vârsta mea au ceva în cap, nu cum erau acum câțiva ani, cu creierul gol. De fapt, dacă stau să o iau logic, e cam normal. Pentru că bărbații se maturizează mai greu și dacă la 22 de ani mi se păreau niște copii, acum se pare că le-a venit mintea la cap. Nici aici nu pot generaliza, evident. Am întâlnit tipi care la 23 de ani erau pe picioarele lor, cu capul pe umeri și își vedeau de ale lor. Dar, la fel de bine, am întâlnit și tipi care la 28 de ani, n-au în cap decât mașini și femei. Și culmea, că de ani buni de zile tot la acel stadiu sunt.

Mă amuză iar felul lor de a vorbi despre femei. De fapt, sinceră să fiu, mi se pare lipsă de masculinitate și coloană vertebrală. Un bărbat adevărat, nu cred că povestește ce a făcut cu X-uleasca în pat. Nu cred că aceste detalii trebuie povestite amicilor. Faptul că majoritatea asta fac pentru a se lăuda cu portofoliul lor de femei, nu e nimic nou și mă lasă foarte rece. Numai că, ei nu-și dau seama că și unele femei fac la fel și la fel li se duce și lor vestea despre prestațiile din pat. Mi se pare o foarte mare aiureală chestia asta, adică e ceva gen ”Gossip Girl”.

Concluzia? Pe zi ce trece, îmi dedic tot mai mult timp studiului comportamentului persoanelor din jur și nu numai, indiferent de sexul lor și e o chestie foarte interesantă. Suntem foarte diferiți și avem comportamente la fel de diferite. Mă distrează totuși naivitatea unora 🙂

 

24 de comentarii

  1. Nici o grija, si noi am incetat sa incercam sa va intelegem de ce va duceti cu ala care isi bate joc de voi, va minte, inseala si in general nu da doi bani pe voi.
    Asta in loc sa apreciati fraierului care chiar ii pasa.

    Apreciază

  2. „Un bărbat adevărat, nu cred că povestește ce a făcut cu X-uleasca în pat.”

    Da’ o femeie adevarata nu povesteste intre alte femei?! 🙂 Ma indoiesc! 🙂

    Apreciază

    1. mda, nu sunt chiar pe alta lume, oamenii sunt tot la fel
      uite o femeie adevarata stie sa isi tina gura. si un barbat adevarat stie sa isi tina gura mai ales daca e vb ce a facut cu X sau cu Xuleasca in pat . Salveaza povesti pentru urechile care merita sa le asculte

      Apreciază

Lasă un răspuns

