Despre sâni

Am avut un șoc imens ieri, la sală. Legat de sâni și de corp, în general…..

Eu sunt de părere că nu e mare tragedie dacă o femeie nu are sâni, nu putem fi toate cu big size, nu depinde de noi. Dar când ești slabă, fără sâni și mai ai și six-pack pe abdomen… pentru mine, sinceră să fiu e de domeniul fantasticului.

Am avut neplăcuta senzație să o văd dezbrăcată , la sală, ieri, pe o tipă, care tot timpul îmi părea simpatică și credeam eu că arată bine. Pe naiba!!!!!!!!!!!!!!! Probabil trage de ani mulți la sală, că pătrățelele alea nu se pun așa, cu una cu două…..

M-am șocat, de-a dreptul, pe bune! Tipa, pe lângă faptul că e slabă, are sânii ca doi nasturi și ca o cireașă de pe tort, mai are și pătrățele pe abdomen. Tot credeam că tipele cu pătrățele îs bunoace, mai fals de atât nici că se putea! Chiar mi-a părut rău de fata aia și acum mă uit la ea cu compasiune, sincer.

Poate-i bârfă, nu mă interesează oricum.

Eu sunt conștientă că nu-s manechin, dar eu măcar am forme și fac progrese pentru a arăta mai bine 🙂 Stau hainele într-un anume fel pe mine și de sâni chiar nu mă pot plânge. Toate prietenele îmi spuneau să mă pregătesc psihic și sufletește, că dacă o să slăbesc mult, o să rămân și fără sâni. Poveste! Sunt la fel de voluminoși și tari ca până acum.

Lucky me! 😀

8 comentarii

  1. eu cred ca o femeie trebuie sa aiba un abdomen tonifiat, ferm, plat, zi`i cum vrei, dar fara patratele – asta daca nu e sportiva de performanta. patratelele arata mult prea masculin si nu mi se pare deloc sexy la femei. arata butch.

    Apreciază

  2. un abdomen prea tonifiat nu face bine in unei eventuale sarcini, deci don`soara respectiva o sa regrete la un moment dat toate orele petrecute la sala

    Apreciază

Lasă un răspuns

