I want to have sex!

După asemenea zile ca cele de săptămâna asta, tot ce îmi pot dori este ca el, să fie acasă, seara când ajung eu și după ce mă ”împrospătez” să mă facă să mă urc pe pereți de plăcere. Hardcore sex, babe! That s what I need!

Șampanie, gheață, good music, you and me and a kingsize bed. Și nu cred că cer prea mult. Ah da și lumină difuză și fără plapumă 😛

Spuneți-mi iar că duc lipsă. Da, duc, lipsă acută. Așa și? Mă bucur că am renunțat la M. That s  a start. A big step chiar și sunt mândră mine. La starea care o am acum, trebuia doar să dau un telefon și mă scăpa de ”problemă”.

Prefer să mai aștept, să-mi ofere altcineva plăcerea. Și poate va fi o plăcere mai mare. Sau cel puțin așa presimt, I have this feeling, nu știu de ce 🙂

In the end, e cea mai bună alegere….

I wait for that time just for the two of use 😉


 

8 comentarii

Lasă un răspuns

