Pe fugă

N-am murit, nu scăpați așa ușor de mine 🙂

Am foarte multe de făcut la job, sper să termin azi cu toate și atunci voi reveni, atât pe blog cât și pe mess. Am mâncat ieri o groază de nervi, mai ales când am văzut mașina mea că arăta fix ca o troacă de porci. Am dus-o la spălat, instant, era prea horror.

Pe zi ce trece sunt mai happy și începe să-mi placă corpul meu tot mai mult 😀 Ca să fie meniul complet, m-am prăjit un pic aseară și azi am culoarea unui rac, dar asta e, știam că așa va fi prima dată, trece și apoi o să prind culoare normală de om bronzat 😉

Când am zis în iarnă, că până vine vara mă fac bunăciune, nimeni nu m-a crezut. Uite că mai e puțin și e vara aici și eu până atunci îmi ating targetul, ha! 😉

Chiar dacă nu sunt prezentă în mediul online (moamă ce pompos sună :)) ), v-am citit pe toți, seara înainte de somn, e o lectură relaxantă 🙂

Deci, mă întorc curând, între timp, puteți să-mi lăsați comentarii să vă simt aproape 😀

7 comentarii

  1. dă-l dracu de solar, nu știi ce urme poate lăsa pe tenul tău, în timp. și nu numai te ten, dar îți face varză fermitatea pielii. eu m-am învățat minte după vreo 2 sezoane de solar, o dată- de două ori pe săptămână. m-am ales cu niște pete pe față de toată frumusețea și mi-au apărut câteva riduri

    Apreciază

Lasă un răspuns

