Nice weekend :-D

Deși vineri nu am avut o zi prea grozavă, datorită faptului că iar m-au apucat pe mine pandaliile , pot să spun că sâmbătă a compensat total.

Am și avut noroc, pentru că, vineri seara am avut o întâlnire neprogramată cu un prieten, care m-a făcut să mă gândesc la anumite lucruri și mi-a redat optimismul, mi-a făcut bine conversația cu el.

Sâmbătă am început în forță, de dimineață și până pe la prânz, am fost într-o continuă agitație. După masă s-au mai liniștit apele și am început cu pregătirile pentru ieșitul în oraș ce urma seara.

Am ales culoarea neagră din nou, from head to top și cred că întotdeauna e alegerea potrivită când ești indecisă. Pot părea banală, dar pentru mine simplul e eleganță 🙂 Nu mi se pare că ar trebui să mă împopoțonez pentru ieșitul în oraș, nu mă reprezintă chestia asta. În fine, să revin, că am deviat.

A trecut furtuna, se zărește soarele printre nori, sunt curioasă dacă chiar își arată razele sau e trecător……

Nu voi da prea multe detalii, pentru că nu vreau. Pot să spun însă că am avut o companie foarte plăcută și faină, că am râs mult, m-am simțit bine, mi s-au inserat niște idei cu căpșuni și stropi de ciocolată :)) și vreau mai mult și mai altfel ….

Zilele nu au intrat în sac, presimt niște chestii mai intense , in the near future.

Sunt zen și e foarte fain sentimentul ăsta. Și mi-am amintit de melodia mea preferată, pe care o văd întruchiparea senzualității pe note muzicale. Și tot ce-mi rămâne de făcut este să las imaginația să o ia pe aleea aceea ascunsă, plină de pasiune, senzualitate, o tentă de perversitate și plăceri profunde.

4 comentarii

Lasă un răspuns

