Primul sărut :-)

De fiecare dată când îmi amintesc de primul meu sărut, mi se zărește un zâmbet pe față 🙂 …. A fost atât de funny și de inocent , încânt pare ireal …

Aveam vreo 13 ani, dacă-mi amintesc bine…. îl chema Eugen și era mai mare ca mine cu vreo 3-4 ani. Umblase cu o vecină și nu știa dacă se mai împacă cu ea sau nu. I-am spus să vină după mine la școală, dacă mă alege pe mine. Eu, până la ora când am ieșit de la școală, am uitat de el 🙂 Am avut o surpriză când l-am văzut în fața școlii și evident că m-am bucurat. De obicei mergeam cu colegele acasă. Ele tot mă strigau, așteptându-mă și le-am spus să meargă fără mine. Eu am plecat cu el acasă, ne țineam de mână.

Acum, când scriu toate astea, mi se par atât de antice amintirile astea….. și mă mir că îmi mai amintesc toate detaliile. Ce inocent era totul pe vremea aia!

Am ajuns în fața blocului și pentru că, pe etaj cu mine aveam un vecin pârâcios, am mers în cealaltă scară, ne-am așezat pe trepte și vorbeam. La un moment dat, s-a așezat în fața mea, se uita fix la mine și tot se apropia de mine. Eu abia așteptam să mă sărute, de gândești că cine știe ce realizare era 🙂 M-a sărutat și apoi ne tot pupam, deja mă obișnuisem :)) Erau doar niște simple săruturi de copii….. nu french kiss-uri și alte chestii de-astea complicate :))

Nu mai îmi amintesc cât a ținut povestea cu Eugen și care au fost ”motivele despărțirii”, cert e că e prima mea amintire legată de un sărut. A fost drăguț…..

La voi, cum a fost?

10 comentarii

  1. Cum sa fie? La fel de inocent.
    Intre a 8 si a 9-a vara, discoteca, niste vin, o vodca, o bere, la bord ea era mai mare, am dansat s-au zis niste vorbe i-am bagat o limba in gura. I was a natural.

    Asta dc nu cumva gresesc si a fost altfel, ca nu imi mai amintesc detalii.

    Apreciază

  2. Ehee….nostalgice amintiri. Primul sarut, imi amintesc de parca a fost ieri. Fata, una superba. Copia fidela a lui Lili Sandu, asta ca o mica paranteza. Toti baietii din bloc o vanau. Pana la urma nu mi-a mai rezistat si a devenit a mea (stiu sunt modest :)) ). Dupa cateva plimbari prin parc, tineri de mana, flori si toate cele, in una din zile in scara blocului ma dau s-o sarut. Ea ma opreste si-mi spune ca nu stie si ca s-o scuz. Nici o problema, nici eu nu stiu, invatam impreuna, zic eu. Asta ca sa-i mai dau curaj si sa n-o lasa sa se simta inferioara. Si uite asa am inceput de la un atins de buze naiv la sarutul in sine.

    Apreciază

  3. ….A fost…atat de …bleah… M-a indragostisem de un tip doar din priviri la un botez la care mama si tata erau nasi… Seara, bineinteles ca eram in dicoteca si …. tarziu apare domnul in costum …directia : EU…Obiectivul : SARUT… Melodie buna, luminite in globul mare de oglinda al discotecii si tipul….imi cerceta gura cu limba… Toata teoria mea pe care o invatasem ca la carte, s-a dus dracu…Mi-am zis : ” asa urat e ?? „..Tarziu am realizat ca e atat de frumos..atat de bine….si daca vrei atat de excitant…Am ajuns sa dau lectii, mai tarziu…celei mai bune prietene….SI faptic la rugamintile ei… Apropos, ai un ” cel mai extra-normal ” sarut trait vreodata ?..Care ??

    Apreciază

  4. as putea sa zic ceva asemanator cu ce-a zis old an … da’ cu ocazia asta am realizat ca nu-mi amintesc nimic din ceea ce am considerat „normal” la vremea respectiva. altfel spus: era normal sa sarut fata pe care o iubeam, era normal sa fac sex cu ea, etc. … nu-mi mai amintesc. da’ n-a fost normal sa chiulim o saptamana de la scoala si sa facem sex aproape non-stop, n-a fost normal sa-i infrunt familia, n-a fost normal sa se arunce din tren, etc. … astea-s lucrurile pe care mi le amintesc. in concluzie as spune asa: „be a dreamer … and you’ll see: the world is full of wonders”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

