Happiness

Da, puteți să mă invidiați, de mai bine de o săptămână n-am nici cea mai mică problemă, sunt tot cu zâmbetul pe buze și nimic nu mi-l poate șterge, se pare 🙂

Chiar dacă am un program încărcat și fug din stânga în dreapta și invers, am o stare de spirit fantastică, fapt ce nu poate decât să mă bucure.

M-am întâlnit și cu M. zilele trecute…da, știu, am zis că nu-i mai răspund, nu săriți. În fond, de ce să mă privez eu de plăcerea de a face sex?! Să îmi spună Miss again aia cu LTP?! Nu, e mai bine așa. Și parcă am și mai multă poftă….de viață :)) Am mai zis și repet: până voi găsi unul cel puțin la fel de bun la capitolul sex, nu renunț la el. Am văzut cum mă manifest când n-am parte de sex și mai bine nu…..:-D

M-am amuzat de el 🙂 I-am povestit de happy-ending-urile de la duș și n-am făcut altceva decât să-l stârnesc și mai tare, tot în folosul meu, evident 😀

I-am spus ce planuri am cu slăbitul și a zis că-s nebună Mi-a zis că acum sunt și mai ”bună” , că se vede și la față că am slăbit și că nu știe ce nebunii îs astea din capul meu. Oricum nu mă iau după el, pentru el cred că aș fi bunăciune indiferent de câte kg am, am eu altceva ce-l atrage ca un magnet… 😉

Când i-am zis că stau câte 3 ore la sală din care, minim o oră pe bandă, a zis iar că-s nebună și să o las mai moale și nici asta n-am de gând să o fac. Dacă mie-mi place când dau tricoul ăla jos de pe mine, ud tot, ce are? Mă simt bine făcând sport și îmi place să fac abdomene. Nu mă iau după el. Vine vara, trebuie să îmi expun corpul la soare, Maddy a zis că mă ”târăște” pe ștrand, o să fiu tot pe-afară și la agățat 😀 deci…. nu renunț la sport și pace!

Dracu știe ce fac, că tot persoane cu care nu pot avea o relație (din diverse motive) atrag în jurul meu. Măcar ne distrăm așa, platonic :-)), dacă altceva nu se poate….. Nu știu ce norocul lu pește am! Anyways, cald e, starea de spirit necesară există, deci, nu-mi rămâne decât să o citez pe prietena mea: ”Ai, faină-i viața!” 😀

5 comentarii

  1. Intr-o zi sau alta, tot va aparea un deltaplan pe cer. Ca-i nou nout, ca-i ruginit, ideea e sa vezi potentialul de sub fuzelaj, acolo unde nimeni nu s-ar uita :).

    „Zbor placut”

    Apreciază

Lasă un răspuns

