Happiest 10 ever! :-)

În fiecare dimineață când mă trezesc am cel mai imens zâmbet posibil. Și în fiecare zi, mă lovesc de aceeași chestie: toți sunt încruntați, urâcioși, morocănoși, pesimiști, chefless and so on.

Că o fi venit primăvara și cam zilnic e soare pe cer sau mă încap pe mine hainele, nu știu exact care e motivul, dar eu toată ziua sunt bine-dispusă, păcat că n-am cu cine să mă distrez că aș râde întruna. Nimeni nu-i de gașcă. 😦

Să revin la ce vroiam să scriu. Deci, în 2 luni de zile cu regim și sală, am slăbit 10 kg și sunt cea mai fericită. Nu cred că există sentiment mai fain pentru o femeie ca atunci când încape în blugii de acum 2 ani, care nu mai intrau pe ea. Sunt foarte bucuroasă. Dar, n-o să mă opresc aici. Sunt doar la jumătatea drumului….. am zis eu bine, până la vară, ma fac bunăciune, ce mai :))

Și da, așa cum arată și imaginea de mai sus, multe fructe și legume crude, multă multă multă apă și lichide, mult alergat pe bandă și abdomene la sală and so on. Nu mai am poftă de dulciuri, de fapt, nu mai am poftă de nimic din ceea ce înseamnă mâncare. Când văd cum pe zi ce trece, scade acul cântarului, îmi trec toate poftele și, sinceră să fiu, nu-mi trebuie motivație mai mare.

Aveam câteva perechi de pantaloni clasici și eleganți, culori deschise, pentru vară, din liceu. Și pentru că erau prea frumoși, nu mă-ncumetam să-i dau altcuiva, chiar dacă nu mă încăpeau, îi țineam în dulap și mă uitam cu jind la ei. În acest weekend, stând iar în fața dulapului o jumătate de oră, înainte de a ieși în oraș, pentru că, evident, nu aveam cu ce să mă îmbrac, m-am gândit să-i încerc, poate totuși am noroc….. Zis și făcut! And guess what?! Toți îmi sunt perfecți!!!! 😀 Cum să nu fiu toată ziua numai un rânjet?! 😀

Pentru cei/cele curioase: am fost la nutriționist, mi-a făcut un meniu personalizat pe care l-am respectat cu sfințenie și am făcut sport la sală. Asta e rețeta. Costă, ce-i drept, dar merită fiecare ban. Ah! Să nu uit! Trebuie să aveți ambiție și să nu vă descurajați dacă auziți vorbe neplăcute în jurul vostru, ignorați-i. În plus, pentru mine , nu mai este un regim de slăbit, a devenit un nou mod de viață, o alimentație sănătoasă, fără junk food & Cola.

Eu nu mai dau înapoi, pentru nimic în lume. Încă un lucru care le-a demonstrat celor din jurul meu că nu-i de joacă cu ambiția mea și că, degeaba mi se cântă în fiecare zi aceleași melodii, până nu am eu chef să le cânt, nu mă interesează.

În concluzie, happy happy joy joy 😀 și abia aștept să vină vara! 😀

 

13 comentarii

  1. Doamne…..innebunesc….Felicitarile mele sincere….Eu nu stiu ce sa ma mai fac…de anul trecut pana acum am pus 15 kg…nu ma mai incape nimic si nici nu mai imi vine sa ma duc la cumparaturi….NU MAI STIU IN CE FEL AM DISPERAT…. Azi ma duc la sala sa vad ofertele de abonament….Iar ” articolul ” tau a venit cand trebuia sa ma ambitioneze si mai tare…..BRAVO TIE !!

    Apreciază

  2. Nu ınteleg de ce va bucurati atat de mult .. Daca nu ma ınşel ati pus pe dumneavoastra 10 kile ın aproximativ 2 ani de zile ..Sa ne debarasam de Kilogramele acumulate ın atata timp dupa parerea mea este o trauma şi ın nici un fel nu este un lucru de laudat . Sa ne gandim şi la varianta inversa (sa acumulam 10 kg ın 2 luni ) … Cat este de daunatoare !!! Dar sa nu va bucurati prea mult , pentru ca cele 10 kg de care va-ti debarasat „repede” se vor ıntoarce ınapoi cu aceeaşi viteza …

    Cu respect ,
    Gabriela

    Apreciază

    1. Dacă eram o inconștientă, luam pastile, slăbeam rapid și rezolvam problema temporar. Având în vedere că am slăbit 5 kg într-o lună, nu cred că le voi mai pune înapoi, în primul rând pentru că e slăbit normal, în al doilea rând pentru că sunt supravegheată atent atât de nutriționist cât și de antrenorii de la sală și în al treilea rând pentru că nu e doar un regim de slăbit ci un nou mod de viață și anume a mânca sănătos.
      Deci….slabe șanse să pățesc ce ai spus tu, tocmai pentru că nu m-am aruncat cu capul înainte și nu m-am rezumat la a slăbi rapid și atât. 🙂

      Apreciază

  3. Felicitari pentru „pierderea ta”! ce frumos ar fi sa fie numai zambete si ganduri frumoase, poate asa ar veni si primavara asta mai repede…
    Offf!

    Zambeste! Poate ramane soarele lipit de cer 😉

    Andres

    Apreciază

Lasă un răspuns

