Fuck off!!!!!

Dacă mă ia răceala, o să fac spume, ca berea. Nu suport să fiu răcită și urăsc să am nasul înfundat! Și tocmai m-am trezit cu o super durere de gât și cu nasul înfundat! Păi da, că-s Zorro și eu nu știu! M-a pus ăla cu coarne să ies aseară de la sală fără geacă pe mine și am mai venit și cu geamul deschis până acasă. Sunt o adevărată, ce mai! Am știut să nu mă îmbolnăvesc toată iarna și fix acuma, m-o mâncat….. Groaznic! 😦

Și pentru că sunt bine-dispusă și nu bag toate prostiile în seamă, o melodie mișto:


9 comentarii

  1. la mine funcționează mereu o înghețată și niște apă cu gheață. pe bune! dar eu în general beau și la -10 grade doar de la frigider și am organismul f călit, așa că nu garantez că la tine ar avea același efect 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

