Random Thoughts

Pot să zic că am avut un weekend fain, cu temperaturi ridicate și soare non-stop. Ba, mai mult și noaptea a fost plăcut, afară.

Așa cum hotărâsem zilele trecute, am zis că îmi voi scoate ”armele seducției” de la naftalină și îmi deschid ochii în jurul meu. Zis și făcut 😀 De fapt, am experimentat doar, să văd dacă încă se mai poate și am descoperit , nu doar că se poate , ci încă foarte bine 😀 Să mă explic.

Sâmbătă noapte, după ce am terminat cu ieșitul pe la cafele, ceaiuri și alte lichide, am zis să mai dau niște ture de oraș, cum făceam în anii trecuți. Ce-am făcut, ce n-am făcut, am cunoscut un tip, tare simpatic, cu care am discutat câteva chestii în timp ce mă plimba cu mașina lui. De treabă băiatul, nu vulgar și obsedat, ca marea majoritate. N-a fost nu știu ce, vroiam eu să văd ce și cum și concluzia a fost că trebuie să fiu mai atentă la bărbații din jur. Trebuie doar să-mi ridic ochii din pământ și să privesc. Nice 🙂

Vineri seara am fost în vizită la niște prieteni care au un băiețel de 9 luni, pe nume Alex. Am stat cu ei, am discutat, am râs, ne-am uitat la o emisiune haioasă, m-am prostit cu copilul, până la un moment dat  când l-am așezat pe genunchii mei, cu fața la mine. Aici urmează faza tare. A început, dragul de el, să-mi pipăie sânii și să se uite mirat la ei :)))) Tată-so, un nebun de om, își dorea să fie în locul lui 🙂 Și râdea de mine cu o poftă de nedescris. Pe mine m-a amuzat teribil. Mama lui Alex zicea că n-a mai văzut copilul așa ceva de mult timp, pentru că la ei nu vin femei cu sâni vizibili și deci, ar fi de înțeles. Și mai tare a fost că, deși m-am jucat cu el toată seara, de fiecare dată când îl luam în brațe, făcea același lucru 🙂

Am primit o invitație la masă pentru săptămâna viitoare , iar amicul care m-a invitat, a zis că va găti ceva sănătos și delicios. Nu a vrut să-mi dea detalii, dorind să fie o surpriză, a zis doar că va găti ceva cu fructe de mare. Fiind amândoi îndrăgostiți de Barcelona și plăcându-ne preparatele cu fructe de mare, nu cred că putea fi ceva mai potrivit.

Tot vineri, am aflat că am câștigat o carte. Nu e mare lucru, dar pentru mine a fost o bucurie. Nu știu despre ce carte e vorba, dar voi afla mâine. Am participat pe Facebook la un concurs, organizat de o librărie din oraș. Tot ce trebuia să fac a fost să intru la ei pe site și să recomand o carte, punând linkul pe pagina lor de Facebook. Când am ajuns acasă, am avut surpriza să aflu că sunt câștigătoarea acestei săptămâni. Deci, cu siguranță voi mai participa.

Ziua de azi a fost faină. După o masă copioasă la prânz, am adormit pe gazon, la soare, vreo 3 ore, de aia nu am somn acum 😀

Cum v-ați petrecut weekendul?

P.S. Când mă gândesc că mâine iar e luni și iar începe o nouă săptămână……:-(

20 de comentarii

    1. @red apple: Daca iti fac eu o fotografie (numai pentru tine deci valoarea ta n-o s-o mai aiba nimenea) schimbi gravatarul? Rosul ala si cu rozul te pe deget se contopesc intro imagine crunta.

      Apreciază

  1. Eu am zis ca dorm tot weekendul, la ce pofta de somn am avut, dar a iesit altfel! Sambata am mers la niste rude (de-ale iubitului meu), si am insumat vreo patru ore de mers cu masina (dus si intors). Insa a meritat, mai ales ca ei locuiesc intr-o zona frumoasa a tarii. Duminica, vizita la nepotei si plimbare romantica 😀 in Copou, cu soare si voie buna! A foat fain.

    Apreciază

  2. Ma bucur tare mult pentru tine! Simt ca ti-ai recapatat optimismul cu care ma obisnuisem !!!
    La mine a fost un week-end normal. Sambata am alergat furnici (am descoperit ca mi-au intrat de sub temelia casei, pe sub parchet si au ajuns in camera!!). Iar duminica am bagat somn la greu, si 2 filme faine!! Deci, relax in linii mari!

    Apreciază

Lasă un răspuns

