Waiting…

Dacă n-am suportat vreodată ceva în viața mea, acest lucru a fost să aștept. Am eu o problemă: nu suport să aștept și punct. Indiferent pe cine sau ce, indiferent din ce motiv. Eu sufăr de punctualitate și dacă eu pot fi punctuală, oricine poate.

M-am certat cu prietenele mele de-a lungul anilor de n ori pe chestia asta. Am zis o oră, păi aia să fie. Și când mai merg după o prietenă acasă și anunț că am ajuns și o aștept și nu mai coboară, spume fac, direct.
Și eu sunt femeie, și eu mă machiez, și eu mă aranjez, și eu mă decid greu ce haine aleg sau ce accesorii îmi pun, dar cu siguranță nu mă coiesc atâta ca majoritatea femeilor.

Am o singură prietenă care, se aseamănă cu mine în multe lucruri, unul dintre ele este acela că nu mă face să aștept niciodată și dacă a zis o oră, păi știu sigur că aia e. Partea ciudată e că am prietene care sunt aceeași zodie cu mine și la chestia asta nu ne asemănăm deloc. Știu că nu toți nativii unei zodii au același trăsături de caracter, dar în mare ar cam trebui să fie la fel. Eh, câteva dintre prietenele mele sunt complet diferite față de mine.

Revin. Nu știu dacă e defect din naștere sau calitate dobândită pe parcurs, cert e că rar se întâmplă să întârzii și dacă chiar se întâmplă, din diverse motive, anunț. Normal că nu sunt absurdă și înțeleg că pot interveni anumite răsturnări de situații. Dar când nici nu anunți și mă lași să aștept , fac cu nervii, instant.

Ideea e că aștept un mail de vreo două zile așa și expeditorul se tot învârte în jurul cozii, nu știu ce face, dar nu mai ajunge să-l trimită….

P.S. Vroiam să spun, așa de încheiere, că marmota învelea ciocolata, dar mi-a zis azi, o scorpiuță 😀 că s-a săturat să o învelească și acuma suge pula, marmota :))))))))))))))

11 comentarii

Lasă un răspuns

