Love?!

Scriu aceste lucruri acum și aici, pentru că persoanele care mă citesc mereu, îmi pot oferi un sfat sincer, așa cred….

Dacă sunt alții care au chef de glume, ironii, sarcasmuri și alte cele, luați o pauză azi și mergeți la plimbare, n-am chef de poveștile voastre. Și n-am nevoie nici de întrebări, compătimiri și alte cele. Că mai nou văd că se trezesc unii care cer explicații și mărturisesc că n-am să mai dau vreuna, în fond e vorba de viața mea….

Evident că iar e vorba de mine și de așa – zisele sentimente. Da, recunosc, habar nu am ce simt pentru M. Mi-e drag de el, întotdeauna mi-a fost, nu mi-e indiferent, că n-are cum să fie, nu mai am fluturi în stomac când îl văd sau mă sună sau aud despre el ceva, deși azi, când am văzut poza aia, mi-a luat-o inima la galop, pentru ca mai apoi, când m-a sunat, să n-am nicio reacție, decât un zâmbet satisfăcut în colțul gurii 🙂

În vară, când ne-am reîntâlnit, chiar prima dată, am simțit că-mi sare inima din piept, dar a fost doar atunci, apoi pauză. Am mai spus că am gândit-o atunci și am sucit-o pe toate părțile dacă să provoc revederea sau nu. Și am făcut-o și nu-mi pare rău. Totuși mă gândesc că toate se întâmplă cu un scop. Și apoi tot singură mă trezesc spunându-mi : ”Da, acela de a te fute el pe tine, când vrea și tu să stai ca un câine credincios cu limba de-un cot, drepți la apelul lui”. Evident, că iar mă contrazic singură și îmi spun că dacă e doar atât de ce mă suna ca disperat în noaptea de revelion când trebuia să o petreacă cu altcineva, nu cu mine?!

De ce se comportă normal acum și nu mai face crize de fiecare dată când îl sun sau îi scriu sms, cum făcea înainte? Pentru că lui îi convine, fraiero, te fute când vrea el, te comporți frumos cu el, nu îl disperi cum făceai înainte, îți vezi de ale tale și ești acolo când are nevoie. Ce bărbat ar refuza așa ceva? Ca să nu mai menționez că-l tâmpești de cap cu oralul ăla. Ok, da pula poate să i-o sugă oricine, nu doar eu. Ți-a mai zis că nu a găsit alta la fel de bună ca tine, în pat, dar degeaba te umfli în pene, ăsta nu-i motiv. Ești discretă, nu riscă să se afle mâine că are o amantă, știe că nu-i faci probleme acasă, de ce ar renunța la tine? Eu nu văd semne că ar fi ceva mai mult. Bine, fie ca tine.

Și atunci, de ce e tandru cu mine? De ce îmi spune lucruri pe care nu mi le spunea niciodată și îmi dă detalii importante despre diverse persoane? Pentru că știe că-mi țin gura. Oare ce-i în mintea aia a lui perversă? Oare știe că mi-e drag de el? Normal că știe, când te vede cum te uiți la el și-i iei capul între palmele tale , îl privești cu duioșie și îl săruți. Îl iei în brațe și-l strângi tare, îl alinți și-i șoptești te miri ce. Nici nu și-a dat seama, da de unde! El îi prost, nu știe, tu ești aia deșteaptă! Uiți cum mă căuta și mă lua în brațe atunci?! Și-o fi imaginat că erai ea, blondo, că doar nu dormi tu cu el în pat, în fiecare noapte.

În capul meu e varză acum, am o groază de întrebări și răspunsuri și nu găsesc explicații plauzibile, nu știu ce simt, dar știu că nu va fi niciodată mai mult. Nu sper, că n-am la ce să sper. Am de învățat multe lucruri de la el și aș fi fraieră să dau cu piciorul. Normal că atunci când va apărea cineva care să merite să renunț la M. pentru el (deși ăla automat trebuie să fie de n ori mai bun ca M.), domnul meu va dispărea din viața mea, așa cum a făcut-o și până acum. Și nu, nu am să înșel. De ce? Pentru că nu pot și pentru că nu e fair play și pentru că nimeni nu merită să fie înșelat și pentru că nu vreau să ajung ca M.

Mă sperie însă gândul că voi rămâne tot aici, dar e un gând trecător…..

Dacă tot ce am descris aici, înseamnă iubire, ok, atunci îl iubesc. Dar eu credeam că iubire e atunci când ți-e greu fără el, atunci când numeri minutele pe ceas până la întâlnirea cu el, atunci când ai fluturi în stomac de fiecare dată când te sună, atunci când îi aștepți apelul telefonic, atunci când ești cu el și ai vrea să oprești timpul în loc. ……

Dacă eu nu știu ce-i aia iubire sau am uitat cum e, atunci vă rog să-mi spuneți voi ce și cum e…..


16 comentarii

  1. Aia e. Iubire. Si cam alea-s simptomele. Numai ca nu aveti 18 ani si lucrurile sunt putin mai complicate. Si daca e asa cum spui… Hotarati-va! Trebuie sa discutati. Orice problema amanata da nastere la alte probleme. Si da, de obicei nu dau sfaturi….

    Apreciază

  2. cred ca in sinea ta ai o mica speranta ca la un moment dat veti fi impreuna, altfel nu cred ca ai accepta sa ai o relatie de genul cu un om care e prins in alta relatie. el tine la tine, tine la tine in sensul ca vede ca o evadare fiecare intalnire dintre voi doi, se simte sigur, linistit si simte afectiunea ta. si ii place asa. totusi, este ceva ce il face sa mearga mai departe si sa pastreze relatia voastra asa cum e. parerea mea, total obiectiva, rareste intalnirile si deschide-te unor noi optiuni. cred ca nici nu cautai alternative la el atata timp cat iti oferea ceea ce aveai nevoie. sex bun si afectiune. doar ca…you have to let go. spre binele tau.

    Apreciază

  3. Eu,sincer,nu cred ca e iubire. Mai mult atasament,afectiune.
    Adica nu ti-e bine fara el complet,dar nici cu el nu e diferenta prea mare. Si tu iti mai satisfaci niste nevoie si el la fel,apoi fiecare revine la viata lui.
    Dar tot timpul,stii ca va fi acolo cineva,pentru tine! :)..
    Am trecut prin asa ceva,dar cu timpul,se pierde tot farmecul.. devine banal,plictisitor,aiurea.
    Deci nu te astepta sa dureze. Bucura-te de momentele astea si apoi,cand e totul gata,vezi-ti de viata ta.
    Parerea mea 😀

    Apreciază

  4. Sa elucidam misterul.
    1.Daca gandesti relatia ca pe un joc in care tu ai puncte slabe si le ascunzi etc. deja te-ai pierdut. Deja actionezi realtiv la el nu relativ la ce simti tu.
    2.El iti arata fectiune pentru ca de fapt de afectiune are nevoie nu de sex, sex gasesti destul de usor zilele astea.
    Intre noi fie vorba, cati ani ai? Mai crezi in Mos Craciun si complimente de genul faci cel mai tare sex oral? Dincolo de complimente nu exista femeie in lumea asta de care sa nu fie plictisit macar un barbat.
    3.E posibil si sa il faci sa se indragosteasca de tine asta nu inseamna ca va deveni al tau (nici ca nu ar putea deveni).
    4.Daca ar deveni maine al tau faptul cum v-ati inceput relatia ar deveni o problema. Tu vei fi macinata de gelozi si te temeri ca ar putea recidiva cu altcineva(statistic vorbind).
    5.Cat timp esti leagata de vechi nu va patrunde noul in viata ta, e o iluzie.

    Acum un sfat cu adevarat util, in momentul in care nu mai traiesti clipa cu inima usoara, in momentul in care apar intrebari daca e bine sau nu. Cand simti ca de fapt te simti mai trista in relatia asta decat fericita atunci pleaca.
    Alternativa va fi ca vei pleca ceva mai tarziu cu o parere despre tine mai proasta cu frica de a fi ranita si cu multe alte traume.

    Apreciază

  5. Mmmm…Nu cred ca e dragoste ce simti tu pentru el. Atractie, DA.
    Probabil el este ce ai tu nevoie acum, si iti e bine asa. Atunci cand o sa gasesti pe cineva cu care o sa vrei o relatie serioasa, o sa ii dai lui M. papucii, fara regrete. Mai repede, cred ca o sa ramaneti buni prieteni. Pentru ca va leaga multe lucruri frumoase.

    Apreciază

Lasă un răspuns

