L L Lies

Prima dată am simțit cum îmi sare inima din piept (iar senzațiile alea de copil idiot) și acum, m-am calmat și râd ca o nebună :)).

Că minciuna are picioare scurte, asta se știe de când lumea, dar mă distrează când crezi că poți ține un lucru ascuns pentru multă vreme. :))

Să vă explic. Domnul meu M. încerca să-mi ascundă anumite lucruri. L-am întrebat la un moment dat o chestie și mi-a răspuns ceva….aiureală. I-am dat pace. Și uite cum aflu eu lucruri fără să caut :)) Adevărul e că nici nu l-am întrebat concret unde are sediul la birouri și chestii din astea pentru că, sinceră să fiu nu mă interesa. Dar am aflat. Ce e așa amuzant?! Dezvolt în cele ce urmează.

A. mi-a fost cea mai bună prietenă timp de 6 ani. Acum suntem într-o banală relație de amiciție. Domnul M. mă tot întreba dacă mai vorbesc cu ea, dacă m-am mai întâlnit cu ea, dacă mai vorbim și îmi spunea și el tot felul de lucruri despre viața ei. L-am întrebat de unde știe atâtea și mi-a zis ceva care atunci părea credibil.

Cum de pe facebook poți afla orice, evident că am văzut o poză și am întrebat-o pe A. pentru că nu se vedea foarte bine în poză. La care A. îmi răspunde:”E colegul meu. De ce? Îl știi?” Da, îl știu de mulți ani, dar nu mai știam nimic de el. ”De unde îl știi?” Era prieten cu tati, dar cum nu au mai ținut legătura……………… N-am de gând să-i dau explicații și mai ales nu am chef să afle ea ce și cum, având în vedere că sunt colegi….. și că nu știe să-și țină gura , când e cazul.

Iubitule, ești tu deștept și te ferești de apariții în ”mass-media”, dar știi că sunt șireată când vine vorba de internet și nu-mi scapă nimic….. încă o dată, ți-am demonstrat că pot afla anumite lucruri și fără să mă strofoc. Și știi că nu-ți convine să mă ambiționez la chestii din astea…. așa că, eu zic să stai pe curul tău, că stai bine.

P.S. Blondie….. de aia avea el atâtea informații despre domnișoara….. :))

L.E. I-am trimis lui sms: ”Deci ești coleg cu Dra ……” Tocmai m-a sunat =)) să-i explic ce și cum :)))))

23 de comentarii

      1. „Tu-mi oferi tot ce vreau: libertate, plăcere, pasiune, nebunie, tandrețe, siguranță.”
        Unde am scris încredere și stabilitate? Nu de alta, dar chiar știu ce scriu, iar dacă tu nu știi să citești, asta nu mai e problema mea.

        Apreciază

  1. eu in locul tau n-as rade de situatia asta. mi-as pune semne de intrebare…nu m-as gandi la o relatie cu tipa aia. m-as gandi de ce un lucru atat de banal a devenit motiv de minciuna. si cate alte minciuni ti se mai spun. ca le afli tu singura…iar nu e motiv de mandrie. sunt altele pe care cu siguranta nu le afli si-n timpul asta sentimentele tale tot cresc in intensitate. si asta se vede cu ochiul liber. eu m-as gandi ca sufletul meu e intr-un mare pericol. si increderea in barbati la fel. pt ca va veni o zi cand, din cauza lui, vei spune iar ca nu mai poti iubi pt multa vreme!

    Apreciază

    1. Darkleya, nu are rost să-mi pun semne de întrebare și să mă macin singură. Pentru ce?! Să-mi fac singură rău?! Oricum, relație cu ea sunt convinsă că n-ar avea…. îl cunosc prea bine și știu ce-și dorește….
      De ce să-mi pun semne de întrebare?!
      Am eu ceva în comun cu el? O casă, o familie, un copil, o afacere, ceva orice? Nu. Și atunci?
      Aaa că petrecem momente faine împreună, asta e partea a doua, n-o să despic firul în patru pentru minciunile pe care mi le-a spus. Ce sens are? Dacă el așa crede că-i bine, e strict problema lui.
      Mai devreme sau mai târziu tot aflu și i-am demonstrat chestia asta, nu doar acum. Dacă nu se potolește, să facă ce vrea.

      Apreciază

  2. draga mea (e spus cu afectiune, nu ironic), iti pui semne de intrebare din momentul in care ai gandit postul asta. chiar daca nu recunosti. nu vreau sa ma bag in viata ta cu picioarele si nu am dreptul nici sa ti-o disec public, dar mi-e teama ca o sa vina o zi in care o sa suferi enorm. si stii cum suntem noi, zodia asta, simtim mai intens ca altii anumite momente, mai ales cand sunt neplacute rau. ai grija, atat!

    Apreciază

    1. Postul ăsta a fost o descărcare, că de-aia am blog, practic. Mi-am sunat prietena, am vorbit cu ea și n-am de gând să despic firul în 4 cu el sau să-l iau la întrebări. Dacă vrea să detalieze el, bine, dacă nu, eu nu o voi face.
      Un lucru e cert: am enorm de multe lucruri de învățat de la el și n-o să-mi ratez mie șansa asta…..

      Apreciază

  3. cum vine vorba de ceva ce nu e in concordanta cu cele spuse de tine, despre el, cum te transformi rapid in aricioaica 🙂
    n-a zis nimeni sa ratezi sansa de a invata ceva de la el sau de a-l fute pana-i sar capacele. si tie la fel 🙂
    fute-l des, bine si mai ales cu cap! asta e ideea in mare

    Apreciază

      1. aricioaica, da 🙂 un termen larg raspandit 🙂
        e si o carte de poezii: Ritmuri de imblanzit aricioaica, de Doina Ioanid, daca nu ma insel. n-ai auzit de ea?

        Apreciază

  4. Barbatii astia,se cred asa de sireti si de meticulosi in orice situatie,dar defapt,nu sunt in stare nici macar o minciuna credibila sa spuna 🙂 .. Poate la inceput,cum ai zis tu,era credibila,pentru ca nu ai dat asa mare importanta :-j .. dar pana la urma tot ei se dau de gol :).. sau vine adevarul la tine,cand te astepti mai putin..
    As vrea sa fie si ei mai inteligenti.. 😦 uneori …

    Apreciază

  5. Supara-te pe mine ca ti-o zic asa pe fata… dar acum esti la nivelul de negare si ar trebui sa iti faci o analiza proprie: esti indragostita lulea de el si faptul ca ai scris chestia asta a denotat o urma de gelozie pe care o ai in tine.

    Apreciază

  6. Am inceput si eu sa inteleg ca nu mai inteleg nimic… ori e ori nu intereseaza? Cred ca ar trebui in primul rand sa te hotarasti, si in functie de…
    Asta-i partea cea mai grea. Hotaraste-te! Nu prea mai tine abureala cu: „atat cat se poate, atunci cand se poate”. Si nu ma refer la faptul ca tine sau nu la noi astia de citim….

    Apreciază

Lasă un răspuns

