Pentru Mama

Nu cred că există copil pe lumea asta să-i fi făcut atâtea necazuri mamei câte i-am făcut eu….și nu pot să nu recunosc.

De mică am fost rea, zicea mama că și dacă ar fi avut 7 băieți nu ar fi fost la fel de răi ca mine.

Azi, vreau să-mi cer iertare pentru toate prostiile pe care i le-am făcut, unele boacăne de copil, altele probleme grave de ”copil” inconștient.

Mamă, azi sunt adult, m-am maturizat și toate cele prin care am trecut împreună, m-au făcut să devin persoana de azi, de care ești mândră și pe care o lauzi tuturor, chiar dacă pe mine mă cerți de fiecare dată. De acum înainte , e datoria mea să am grijă de tine, măcar cât ai avut tu de mine.

Știu că n-am fost copilul ideal, dar știi că sufletul meu este același, chiar dacă exteriorul arată altceva, câteodată. Mulțumesc că m-ai primit înapoi , atunci când am avut nevoie și mulțumesc că ai fost lângă mine atunci, știu că nu meritam….

Chiar dacă nu vei citi asta niciodată, te iubesc, mama!

P.S. M-ai ținut în puf și n-am știut să apreciez atunci, mi s-a urcat la cap de prea mult bine…..

8 comentarii

  1. frumos post. n-am putut sa-mi dau cu parerea pana acum (ma intelegi), dar voiam sa stii ca ai facut un gest foarte frumos. sunt convinsa ca mama ta stie toate astea si le vede in atitudinea ta zilnica, indiferent ca nu va citi ce ai scris tu aici

    Apreciază

Lasă un răspuns

