Last night

Ai râs de mine ieri că l-am sunat….Bineînțeles că după vreo două ore m-a sunat el 😀 să mă anunțe că merge la sală mai târziu. Eu oricum, atunci ajungeam acasă, îmi pregăteam geanta și plecam.

– Când termini cu sala, sună-mă să mă bag și eu la duș și ne auzim când ieșim din sală, ok?

-Ok, zise el și închise.

După vreo alte două ore, în timp ce-mi dădeam duhul prin sală, sună telefonul. Cine pizda măsii su…..n-am mai apucat să continui propoziția….

-Da?

-Eu acum merg, tu ce faci?

-Eu sunt de o oră și jumătate în sală și nu știu cât mai rezist, stai mult?

-Păi….vreo oră, nu?

-Ok, mă suni când ești gata.

Mi-am mai făcut de lucru vreo jumătate de oră, după care am mers agale spre vestiare, gândidu-mă ce bine o să fie sub duș. Ne-am întâlnit într-un final, el obosit, eu bine dispusă. Ce ai, îl întreb. După ce-am fugit 2km pe bandă, ce crezi că am? OK….. Și nu te mai uita cu ochii ăia de perversă la mine, da? Eu?! Ți se pare, dragule, sunt cea mai cuminte, îi spuneam asta în timp ce ”fâlfâiam” din gene. A început să râdă. Iar în secunda 2 îl aud: ”Suge-o!” .

Oh, dragule, ești dornic, mă gândeam….. stai așa să vedem ce ai de obiectat la final. Ne-am făcut iar de cap o bună perioadă de timp la care, pe la final, îl aud, în timp ce se chinuia să articuleze cuvintele: ”Nu fii curvă!”. În secunda aia, m-a bufnit un râs de am zis că mă prăpădesc.

-Ce ai, te pomenești că ești epuizat…..

-Păi ți-am zis că m-a omorât banda aia și acum mă mai storci și tu de puteri.

-Iubitule, dacă săptămâna asta m-ai abandonat, trebuia să recuperez, nu?

-Nu te-am abandonat, dar după noaptea de data trecută, nu vrei să știi cum am fost….. M-am trezit dimineața și n-am putut să vorbesc, răcit mort și cu durere de gât, de nu pricepea nimeni la birou ce am.

-Eu n-am avut nimic….. și nu te mai plânge atâta că n-ai 50 de ani.

-Tu ești nebună, nu înțelegi că io-s bătrân.

Am izbucnit în hohote de râs și i-am spus:

-Chestia asta , poți să i-o spui uneia care nu te cunoaște, dar nu mie.

Când a văzut că nu mai are ce să zică, și-a aprins o țigară, mi-a aprins și mie una și am început să povestim, rugându-mă la un moment dat să-l duc acasă că e mort și îi este foarte somn. L-am anunțat că odată cu încălzirea vremii și mărirea zilei, își va face mai mult timp pentru poftele mele și a ținut să mă amenințe:

-Da? Asta vrei?

-Da, normal, doar nu credeai că scapi…

-Bine, las că-ți arăt io ție

-Mmmmm, mă ameninți?

-Bine, să nu plângi după aia…

-Dragule, mai vedem noi care pe care, hai fugi că adormi aici….


31 de comentarii

    1. Da, aleargă constant 2km pe banda cu viteza de 5km/h (parcă așa mi-a zis) și fără oprire.
      Știu că i-a cam picat fața antrenorului de la respectiva sală când i-a spus că nu are nevoie de ajutor și după ce l-a văzut ce și cum face…..
      A fost sportiv…..

      Apreciază

      1. Probabil ca te incurci in cifre. Viteza medie de deplasare a omului ( mersul si nu fuga) este de 4,5 km/h. Daca mai tin cont de ce 2 km fara oprire, inseamna ca „iubitul” merge ( si nu alearga) pe banda timp de 24 minute trecute fix. 😉
        Sigur te incurci in cifre, pentru ca nu e o performanta demna de un fost sportiv.

        Apreciază

          1. Eu cred ca ai gresit distanta pe care o alearga. Repetam: daca 4.5 km/h = mers normal, inseamna ca el a mers (nu alergat) 2 km pe banda in mai putin de o juma’ de ora.

            Nu fii „blonda”!

            Apreciază

            1. Ești culmea și tu, jur!
              Mi-a zis că aleargă 2 km pe bandă, fără oprire și am menționat mai sus că am greșit, da?
              Oricum, astea-s neesențiale pentru mine…… :-))

              Apreciază

              1. esential e ca va iubiti si sa mor eu ca minti cu nerusinare daca o mai dai si de data asta la intors, ca lucrul asta e deja evident de vreo 2 luni, minim 🙂

                Apreciază

                1. Deci, nu știu dacă ce simt eu pentru el e iubire sau nu.
                  Mi se pare ciudat că stau așa relaxată și dacă nu sună, n-am niciun stres, nu mai tresar chiar de fiecare dată când o face, pana mea…..
                  Poate că am confundat sentimentul ăsta cu disperarea……….
                  Ce vrei să recunosc dacă nici eu nu știu?!

                  Apreciază

                2. @Nasty: pana acum era un nu batut in cuie, acum e nu stiu… stii ce urmeaza dupa nu stiu-ul asta… nu? 🙂
                  urmeaza da, dar nu cred ca o vei recunoaste din orgoliul de femeie. 😀

                  Apreciază

                  1. Dupa „nu stiu” urmeaza „poate” 🙂 Chiar ma stii tu pe mine sa nu recunosc?! Daca va fi cazul, voi recunoaste, in fond e vorba de viata mea si nu dau socoteala nimanui pentru sentimentele mele.

                    Apreciază

      2. no offence… 2km este foarte putin. Iar daca a fost sportiv… s-ar putea sa fi fost jucator de ping pong sau bowling.

        eu, care n-am facut sport de performanta si nici nu mai sunt in forma dupa iarna asta grea, iti alerg acum, fara incalzire, 3 km fara oprire, cu o medie de 10 km/h…

        deci, cred ca-ti scapa tie niste cifre… sau ti-a stat capul la altceva cand ti-a povestit baiatu’ 😀

        Apreciază

  1. pana la urma si daca e vorba de iubire nu e nimic rau si nici treaba cuiva. doar sa ai grija sa nu cazi din lac in put si s-o dai dintr-o drama sentimentala peste care ai reusit sa treci, in alta. si aventurile fac loc sentimentelor puternice si repet, nu e nimic rau in a simti asta pt amantul tau. dar ramai realista pt sufletul tau si linistea de care ai nevoie, o aventura e o aventura, oricate sentimente ar fi la mijloc. e mult prea complicat s-o faci oficiala si nu cred ca vrei sa iei locul unei sotii inselate, de care acum razi. ca maine s-ar putea sa rada ea de tine din postura de femeie libera. asa ca bafta in clarificarea sentimentelor si imi doresc pt tine sa ramai mereu la fel de realista ca si pana acum

    Apreciază

    1. Din lac în puț nu cred că o să cad, aș fi nebună!
      Și cu el să am o relație nu am cum și nici nu vreau.
      Nu râd de ea, dar consider că și ea are o parte de vină…În fine, nu mă interesează ce se întâmplă sau nu între ei, treaba lor, eu dacă trag anumite concluzii, o fac datorită spuselor lui, fără să-l întreb….

      Apreciază

  2. @ticaloasa: tu vb serios? Aveai o viteza de 60 km/h???? Ne-am gasit sa comentam pe marginea ideii asteia, mai in gluma, mai in serios si au aparut comentarii cu privire la viteze de te doare mintea…

    Apreciază

  3. Mr. Threesome
    Era proba de rezistenta, eu nu inteleg ce va mirati atat.
    Daca vroiai 10, in maxim 4 minute si baieti trebuiau sa faca 5km
    Proba de viteza, constata, in 50 m la fete pana in 8 secunde pt. 10.
    Scz. Nasty
    Ma uimesc unii ca habar nu au, si rad degeaba, de fapt de prostia lor.

    Apreciază

    1. Eu cred ca iei teoria relativitatii prea in serios.

      Daca alergi 50 m in 8 secunde (presupunand prin absurd ca ai putea mentine aceeasi viteza = imposibil, dar hai totusi, de amorul artei) vei parcurge 5 km in 800 secunde. 800 secunde inseamna 13,334 minute. Observi ca nu apelez la viteze si acceleratii, ci doar pun in ecuatie ce spui tu. Acea proba era de 1000 m (1km), iar intervalul de timp 3-4 minute.

      Daca la sport aveai 10, la matematica treceai clasa? Nu as fi zis nimic dar observ ca insisti, iar singura persoana care spune prostii aici esti tu, fara suparare.

      Apreciază

Lasă un răspuns

