Today

-Vrei o cafea?

-Da , vă rog, ar fi excelent.

Tocmai mi-a adus cafeaua. Neagră și scurtă. Sper să aibe efectul necesar. Simt cum îmi alunecă pleoapele peste ochi, parcă cerând somn și un pat pe măsură. Oi fi eu obosită? O fi vremea de vină? O fi dispoziția mea? Mă uit în jur și văd un cer gri, pe ici pe colo picățele de zăpadă albă, iar crenguțele subțiri ale pomilor se mișcă încet. E clar că o astfel de imagine nu poate inspira decât frig și vreme urâtă.

Mai beau o gură din cafeaua tare și mă gândesc că o țigară ar merge perfect. Mă îmbrac, îmi caut țigările, bricheta, telefoanele și ies. Mă lovește un vânt puternic în față, de parcă ar fi fost o palmă grea. Nu o merit palma asta, de ce mă lovești? Ar fi mai frumos să mă mângâie razele soarelui, să-mi strălucească în față și să se oglindească în ochi.

Mă gândeam ce cadou să-mi fac săptămâna viitoare… Carte sau parfum? Până la urmă cred că le aleg pe amândouă, nu pot renunța la niciuna. Și atâta timp cât mi le cumpăr singură, îmi permit orice.

Mi-am văzut cearcănele până la gură, de dimineață, în oglindă și mă gândeam că poate încep să îmbătrânesc, am realizat apoi, că, de fapt, sunt doar obosită. Se rezolvă în weekend, cu mult somn. Sau poate nu.

M. cred că iar e plecat, n-a mai dat semne. Am vrut să-l sun ieri și am uitat. Am ratat garsoniera, s-a gândit că mai bine își ia mașină. Cu ce-l încălzește, nu știu, oricum nu prea se fâțâie el cu mașina…… Și văd că s-a obișnuit la mine, că-l las să facă ce vrea, n-are restricții ca și acasă, cred că i-a interzis să fumeze definitiv. De fiecare dată când ne întâlnim cumpără țigări și abia așteaptă să aprindă una.  Eu îl las să fumeze, deși știu că nu-i face bine. Nici mie nu-mi face bine, din mai multe motive, nu doar cele clasice și tot fumez. Plus că suntem adulți și mi se pare aiurea să-i spun ce să facă sau nu, știe și el, nu trebuie să-i spun eu ca la copii. Nu știu de ce, am eu un feeling că mă sună în seara asta…. Whatever, dacă o face bine, dacă nu, am ce face…

Nu știu ce naiba tot fac în ultima vreme că de 2 săptămâni n-am mai pus mâna pe-o carte. Coelho era în plan, dar se pare că nu mă atrage așa că voi renunța și îmi cumpăr eu altceva, ceva mai frumos și simplu: Elizabeth Gilbert.


9 comentarii

Lasă un răspuns

