Think!!!

Pe cuvântul meu de onoare, dacă eu înțeleg unele femei! Ori io îs de pe altă planetă, ori ele îs proaste de bubuie! Că sunt puține femei care chiar își folosesc creierul, asta știm cu toții, dar când ai depășit vârsta de 30 de ani, nu ești trecută prin viață ca gâsca prin apă și nu ești capabilă să faci anumite lucruri singură, asta nu o mai pricep nici în ruptul capului.

Am anumite prietene care nu pot merge în x loc singure, pentru că nu au mai fost și pentru că trebuie să le desenzi ca la prost unde exact să meargă. Sau : cum să merg acolo singură?! Hai cu mine. Păi fir-ar mama ei de treabă, e problema ta, ești adult, cu buletin și vaccinat, de ce îți trebuie pe cineva după curul tău să îți rezolvi problemele?! Îți pică buzele dacă vorbești în interesul tău?!

Nimeni nu s-a născut învățat, asta e clar. Toți am avut nevoie de de persoanele din jur (prieteni, familie, cunoștințe) care să ne ajute în diverse probleme și care să ne îndrume pașii, dar până la un moment dat. Consider că de la un anumit punct, trebuie să înveți să te descurci pe propriile puteri. Folosește-ți creierul! Îți desenez ca la prost ce ai de făcut, îți mai repet o dată să fiu sigură că ai înțeles, îți mai răspund și la mesajele care mi le trimiți referitoare la același subiect, ca la final să mă întrebi dacă totuși nu vreau să merg cu tine ca să te ajut. Păi laso-ncolo de treabă! Nu vrei să-ți și mestec? Îți dau mură-n gură ca la prost, îți spun anumite lucruri care nu ți le spune oricine (că de aia îs bune prietenele) și în final vrei să-ți rezolv eu problema?!

Nu înțeleg dependeța asta a unor femei de cineva anume care să le ajute. Nici în ruptul capului. Eu am învățat singură să fac anumite lucruri, am întrebat în stânga și-n dreapta, m-am interesat pe unde am putut, am căutat pe internet, m-am documentat și în final mi-am rezolvat problema. Nu ești singura persoană de pe planetă care are această problemă și nici ultima, deci pune-ți mintea la contribuție, sucește-o pe toate părțile, alege soluția cea mai convenabilă și rezolvă dilema.

Nu zice nimeni să îți repari mașina singură, pentru că aia chiar e treabă de bărbați, dar de mers la benzinărie să-ți umfli roțile poți să mergi și tu, că nu-ți cade gelul de pe unghii dacă pui mâna pe compresorul ăla (sau cum s-o mai numi) și pui aer în roți.

Chiar sunt eu aia nebună și exagerat de independentă?! Nu mi se pare normal ca pentru orice situație, indiferent cât de banală, să apelezi la prietene să te însoțească sau să descurce ițele în locul tău. Uite de-aia se satură și bărbatul de tine, pentru că, orice tâmpenie de problemă ai avea de rezolvat, nu poți să faci nimic fără el. Și le acceptă o dată, de două ori, dar apoi fii sigură că se satură!

Vi se pare normal ca pentru orice problemă minoră sau nu, să apelezi la X și la Y să te ajute?!

20 de comentarii

  1. pai ce vrei sa faci? sa astepti pana „la pastele cailor”? trebe sa rezolvi tu singurica problema. Doar esti mare.
    E adevarat cateodata iti vine a naibii de greu sa faci ceva de una singura. Da nu e imposibil.

    Apreciază

  2. Nici independenta exagerata nu este ok. Si de asta se satura la un moment dat barbatii, pentru ca pana la urma trebuie sa se simta si utili din cand in cand. Plus ca le place sentimentul de dependenta de ei. 😉

    Apreciază

  3. E o nevoie de protectie ,o dovada de neincredere in tine. Pana la urma nevoia te invata dar pana capeti incredere tot te mai agati de cinvea mai „abilitat”.

    Vine din educatia primita si din experientele la care ai fost supus nu prea are legatura cu prostia.

    Apreciază

    1. ”……..dar când ai depășit vârsta de 30 de ani, nu ești trecută prin viață ca gâsca prin apă ….„

      Dacă ai și o anumită experiență de viață, există două posibilități: fie ești proastă de bubuie și n-ai învățat nimic din cele pățite și atunci e grav, fie n-ai încredere în tine și asta spune multe…….

      Apreciază

      1. Spune despre tine tot atat cat spune despre tine faptul ca esti inalt. Fiecare evolueaza dupa puterile sale, multi merg repede pe un plan si raman in urma cu altul.
        Nu contrazic nimic din ce ai scris doar ca e riscant sa o iei de regula.

        Apreciază

  4. mie imi place ca barbatul meu plateste facturile, rezolva probleme pentru mine si copil, merge la piata sau la cumparaturi din hypermarket mai des ca mine si eu nu prea trebuie sa-mi fac griji de ceea ce se intampla in exteriorul casei. asta ma face mai putin independenta? nu. e chestie de perceptie. pur si simplu il las sa faca asta pentru mine, pentru noi, pentru ca-i place. si pentru ca-mi place. si pentru ca ma face sa ma simt protejata, e cineva care pe anumite planuri are grija de mine mereu. lucru valabil si cand preiau eu fraiele in alte probleme. imi place statutul meu de femeie, de sex slab si n-as vrea sa schimb asta, sa dovedesc barbatului de langa mine ca-s mai puternica sau mai desteapta decat el. el e pur si simplu omul care are grija de mine, iar eu sunt femeia blanda care-i ofera mereu confort psihic si liniste. pur si simplu imi place ideea de a fi femeie si de a fi tratata ca atare, fara sa vreau sa neg sau ascunde slabiciunile specifice sexului nostru, de teama de a nu fi ofensata.
    daca e sa vorbim insa de relatia cu alte femei, da, aici pot vorbi de egalitate.

    Apreciază

  5. sincer eu nu sunt in totalitate de acord cu tine,eu am 17 ani si sunt constienta ca o problema trebuie sa o rezolvi singura dar mi se pare exagerat sa nu poti cere nici macar un sfatpe acestea nu ti le pot rezolva alti dar iti pot da un sfat util.

    Apreciază

Lasă un răspuns

